عرضه مینی کوپر برقی با احتمال ورود به بازار ایران، عکس

به گزارش ایپتن، مینی کوپر الکتریکی نو که حاصل همکاری بی ام و و گریت وال موتور(GWM) است، پیش از عرضه رسمی به نمایندگی ها به چین رسید.

عرضه مینی کوپر برقی با احتمال ورود به بازار ایران، عکس

امیرمسعود عابدین- مینی کوپر برقی نو با ظاهر مجذوب کننده و امکانات به روز وارد بازار شد. این خودرو با توجه به برقی و ساخت چین بودن و بعلاوه قرارگیری در محدوده قیمتی زیر 40 هزار یورو، می تواند یکی از گزینه های آینده برای ورود به بازار ایران باشد.

مینی برقی ساخت چین دارای طول 3858 میلی متر، برد 456 کیلومتر و 214 اسب بخار قدرت است. فروش آن از 6 جولای با محدوده قیمتی 28900 تا 37150 دلار (معادل یک میلیارد و 770 میلیون تا دو میلیارد و 270 میلیون تومان) شروع خواهد شد.

مینی کوپر الکتریکی نو در چین به وسیله یک سرمایه گذاری مشترک 50-50 بین بی ام و و GWM که در سال 2019 تأسیس شد، ساخته شده است. نام این همکاری Spotlight Automotive است. مینی کوپر الکتریکی اولین محصول از این همکاری به شمار میرود. با این حال، آینده Spotlight Automotive به علت تعرفه های ایالات متحده و اتحادیه اروپا، به تعویق انداختن ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی در بریتانیا و تعدیل سیاست OEM چین، مبهم و نامعلوم است.

مینی کوپر نو به تازگی با رنگ بدنه زرد در نمایندگی ها دیده شد. این خودرو از زبان طراحی متمایز این برند با چراغ های گرد، جلوپنجره ای بیضی شکل و یک زبان طراحی قابل تشخیص پیروی می نماید. از دیگر ویژگی های ظاهری مینی برقی می توان به دستگیره های مخفی درب ها و ستون های سیاه رنگ اشاره نمود. در نمای پشتی، چراغ های مثلثی شکل با یک قطعه مشکی رنگ براق با نوشته کوپر به هم متصل شده اند.

این خودرو از رینگ های هفت پره R17 با لاستیک های گودیر استفاده می نماید. ابعاد مینی کوپر برقی نو 3858/1756/1458 میلی متر با فاصله بین دو محور 2526 میلی متر است.

در داخل، مینی کوپر برقی با یک صفحه نمایش 9.5 اینچی دایره ای شکل OLED، از ظاهر اصیل این برند پیروی می نماید. این نمایشگر روی سیستم عامل Mini OS 9 اجرا می گردد. یک نمایشگر هدآپ پشت فرمان سه پره قرار می گیرد.

این خودرو دارای یک موتور الکتریکی ساخت بوش با قدرت 181 اسب بخار است که به وسیله یک باتری سه تایی NMC SVOLT با ظرفیت 51.5 کیلووات ساعت کار می نماید. مینی کوپر برقی با یک بار شارژ می تواند تا 456 کیلومتر مسافت را طی کند.

منبع: carnewschina

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2305

به "عرضه مینی کوپر برقی با احتمال ورود به بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مینی کوپر برقی با احتمال ورود به بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید