عبادی پور: می توانیم قهرمان لیگ لهستان شویم، انتظارات از ما بسیار بالا است

به گزارش ایپتن، لژیونر والیبال ایران گفت: برنده شدن در ملاقات نخست لیگ لهستان، آسان نخواهد بود ولی بسیار مهم است که فصل را با پیروزی آغاز کنیم.

عبادی پور: می توانیم قهرمان لیگ لهستان شویم، انتظارات از ما بسیار بالا است

به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی تیم اسکرا در لیگ برتر والیبال لهستان، روز ششم ماه مارس برگزار گردید و یاران میلاد عبادی پور پیروز شدند در ست پنجم، تیم رادوم را شکست دهند. تیم اسکرا از ساعت 20 امروز در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ لهستان به مصاف کوپروم خواهد رفت.

میلاد عبادی پور در این مورد گفت: حس بسیار خوبی داریم، چون پس از حدود 5 یا 6 ماه به جریان مسابقات برمی گردیم. دل مان برای والیبال تنگ شده بود. ما دوست داریم که به بازی ادامه دهیم.

ملی پوش ایرانی اسکرا ادامه داد: انتظارات از تیم ما در فصل پیش رو بسیار بالاست. هدف ما مثل سال های قبل، قهرمانی در لیگ است. ما می توانیم برای دهمین بار در تاریخ باشگاه قهرمان شویم. بازی با هر تیمی برای ما مهم است. اگر بازی خودمان را به حریف دیکته نکنیم، ممکن است ببازیم.

وی توضیح داد: ما باید از همان ابتدای فصل به خودمان فشار بیاوریم اما همه بازی ها را جدی بگیریم. امیدوارم در بازی نخست بتوانیم قدرت و پتانسیل تیم را نشان دهیم. ما می خواهیم هر روز بهتر شویم و بازی امروز خود را ببریم. برنده شدن در ملاقات نخست، آسان نخواهد بود اما بسیار مهم است که فصل را با پیروزی آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1210

به "عبادی پور: می توانیم قهرمان لیگ لهستان شویم، انتظارات از ما بسیار بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: می توانیم قهرمان لیگ لهستان شویم، انتظارات از ما بسیار بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید