آشنایی با زیباترین سواحل گردشگری آمریکا

به گزارش ایپتن، آمریکا دارای بسیاری از زیباترین سواحل در جهان است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند. از سواحل ماسه‌ای فلوریدا گرفته تا صخره‌های برجسته کالیفرنیا، سواحل آمریکا دارای تنوع زیادی هستند و برای هر سلیقه‌ای چیزی در اختیار دارند. در این مقاله به معرفی 15 تا از زیباترین و بهترین سواحل گردشگری در آمریکا می‌پردازیم که حتما باید در لیست بازدید خود قرار دهید.

آشنایی با زیباترین سواحل گردشگری آمریکا

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

آمریکا دارای صدها ساحل زیبای گردشگری است که هر کدام به نوعی منحصر به فرد و دیدنی هستند. اما در این میان، چند ساحل وجود دارند که از لحاظ طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری، شناخته شده‌تر و محبوب‌ترند. در ادامه به معرفی 5 ساحل برتر گردشگری در آمریکا می‌پردازیم:

ساحل وایکیکی، هاوایی

ساحل وایکیکی در جزیره اواهوی هاوایی یکی از مشهورترین و زیباترین سواحل جهان است. این ساحل دارای شن‌های سفید ماسه‌ای، آب مدیترانه‌ای روشن و مناظر زیبای طبیعی است. علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، وایکیکی مجموعه‌ای از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی دارد. از جمله جاذبه‌های این ساحل می‌توان به مجسمه مشهور دوک کاهاناموکو و قلعه زیبای عاج اشاره کرد.

ساحل ساوت بیچ، میامی

ساحل ساوت بیچ یکی از معروف‌ترین سواحل ایالت فلوریدا است که در شهر میامی واقع شده است. این ساحل دارای شن‌های زردرنگ، آب آبی مدیترانه‌ای، هتل‌ها و رستوران‌های لوکس و مناظر دیدنی است. علاوه بر قدم زدن و شنا در ساحل، می‌توانید از امکانات تفریحی متنوعی مانند والیبال ساحلی، قایق‌رانی و ماهی‌گیری نیز استفاده کنید.

ساحل لانیکای، هاوایی

جزیره لانیکای در هاوایی دارای سواحل بکر و بسیار زیبایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. ساحل هولوای با شن‌های سفید ماسه‌ای و پوشش گیاهی انبوه و ساحل شیپورک با صخره‌های عظیم آتشفشانی از جمله معروف‌ترین سواحل این جزیره هستند. غواصی و تماشای لاک‌پشت‌ها و وال‌ها نیز از جاذبه‌های گردشگری لانیکای به شمار می‌روند.

ساحل کی وست، فلوریدا

کی وست جزیره‌ای در جنوب فلوریدا است که دارای سواحلی زیبا با آب آبی کریستالی است. این سواحل پوشیده از شن سفید نرم هستند و امکانات رفاهی متعددی برای گردشگران فراهم آورده‌اند. شما می‌توانید ضمن قدم زدن و شنا در ساحل، از کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های متعدد دیدن کنید. همچنین امکاناتی برای ورزش‌های آبی مانند ماهی‌گیری، غواصی و قایق‌رانی وجود دارد.

ساحل کرسنت بیچ، کالیفرنیا

این ساحل زیبا در جنوب کالیفرنیا واقع شده و دارای شن‌های طلایی و آب مدیترانه‌ای آبی روشن است. کرسنت بیچ یکی از سواحل محبوب کالیفرنیا برای گردشگران است. در این ساحل می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی لذت ببرید، در آب‌های نیلگون شنا کنید، قدم بزنید یا والیبال ساحلی بازی کنید.

ساحل ویرجینیا

این ساحل زیبا در ایالت ویرجینیا قرار دارد و با 35 مایل طول یکی از طولانی‌ترین سواحل ماسه‌ای در دنیا محسوب می‌شود. ساحل ویرجینیا دارای آب آرام و گرمی است و مکان مناسبی برای شنا و قایق‌رانی و ماهیگیری است. همچنین امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی بسیاری در اینجا وجود دارد.

ساحل میامی

شهر میامی در ایالت فلوریدا با سواحل زیبا و پرجنب و جوش خود شهرت جهانی دارد. ساحل میامی با آب آبی روشن و ماسه‌های نرم خود یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در آمریکا به شمار می‌رود. این ساحل همچنین میزبان مهمانی‌ها و رویدادهای متعددی است.

ساحل وایکیکی

وایکیکی در هاوایی دارای یکی از زیباترین سواحل جهان است که با آب‌های بلورین و ماسه سفید خود شهرت دارد. موج‌های این ساحل مکان مناسبی برای ورزش‌های آبی از جمله سرف کردن فراهم می‌کند. علاوه بر ساحل، جنگل‌های انبوه و آبشارهای زیبای طبیعی نیز در این منطقه وجود دارد.

ساحل لانای

این ساحل زیبا در جزیره لانایی در هاوایی قرار دارد و به دلیل صخره‌ها و غارهای چشم‌نواز خود شهرت دارد. ساحل لانایی دارای آب آرام کم‌عمقی است که برای شنا مناسب است. همچنین می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند غواصی و گردش در قایق‌های شیشه‌ای لذت ببرید.

ساحل مالیبو

این ساحل زیبا در جنوب کالیفرنیا قرار دارد و به دلیل موج‌های بزرگ خود برای ورزش سرف کردن شهرت جهانی دارد. ساحل مالیبو علاوه بر داشتن آب اقیانوس آرام، دارای کوه‌هایی با مناظر خیره‌کننده است. این ساحل مقصد محبوبی برای ستاره‌های هالیوودی است.

ساحل اورگان

ایالت اورگان دارای سواحل بکر و دست‌نخورده‌ای است که دارای دره‌ها، صخره‌ها و آبشارهای طبیعی زیبایی هستند. ساحل اورگان به دلیل مناظر خیره‌کننده طبیعی‌اش از مقاصد محبوب گردشگری به شمار می‌رود.

ساحل امرالد

این ساحل زمردین در کالیفرنیا قرار دارد و به دلیل آب بسیار آرام و صخره‌های سر به فلک کشیده‌اش شهرت دارد. در ساحل امرالد می‌توانید از قایق‌رانی و کایت‌سواری لذت ببرید. همچنین پیاده‌روی در امتداد ساحل و تماشای غروب آفتاب فعالیت‌های پیشنهادی در اینجا هستند.

ساحل مونوموی

این ساحل شگفت‌انگیز در جزایر هاوایی واقع شده و دارای شن‌های سفید ماسه‌ای نرم است. موج‌های پرقدرت اقیانوس آرام و صخره‌های عظیم آن این ساحل را به یکی از بهترین مکان‌ها برای سرف کردن تبدیل کرده است. شما همچنین می‌توانید از طبیعت بکر اطراف ساحل لذت ببرید.

ساحل جزیره سانتا کاتالینا

این جزیره زیبا در ساحل کالیفرنیا واقع شده و دارای سواحلی با آب بسیار شفاف و آرام است که ایده‌آل برای شنا و فعالیت‌های آبی می‌باشد. ساحل جزیره سانتاکاتالینا دارای رستوران‌ها و مغازه‌های زیادی برای گشت و گذار است.

ساحل هامبولدت

این ساحل شگفت‌انگیز در شمال کالیفرنیا واقع شده و دارای مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای از جمله صخره‌های برجسته، جنگل‌های انبوه و دره‌های عمیق است. ساحل هامبولدت یکی از بکرترین سواحل کالیفرنیا به شمار می‌رود.

ساحل مائوی

جزیره مائویی در هاوایی دارای برخی از زیباترین سواحل جهان است. ساحل‌های مائویی دارای شن‌های سفید نرم و آب‌های بلورین و آرام هستند. همچنین مناظر خیره‌کننده طبیعی مانند آبشارها و صخره‌ها در این سواحل وجود دارد. شما می‌توانید از شنا، موج‌سواری یا حتی تماشای نهنگ‌ها لذت ببرید.

ساحل اسکاگوی

ساحل اسکاگوی در شمال کالیفرنیا یکی از زیباترین مناطق ساحلی در آمریکا است. این ساحل دارای صخره‌های بلند، دره‌های پر پیچ و خم و آبشارهای طبیعی فراوان است. مناظر خیره‌کننده و بکر این ساحل آن را به مقصدی حیرت‌انگیز برای عکاسان و طبیعت‌گردان تبدیل کرده است.

ساحل الانگ

جزیره الانگ در ایالت واشنگتن دارای سواحلی زیبا با مناظر طبیعی کوهستانی است. صخره‌های ماسه‌سنگی، درختان جنگلی و کوه‌های سر به فلک کشیده چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای در سواحل الانگ به وجود آورده‌اند. این سواحل کمتر شناخته شده یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران طبیعت‌دوست هستند.

ساحل کی وست

جزایر کی وست در فلوریدا دارای برخی از زیباترین سواحل در دنیا هستند. این سواحل معروف به آب شفاف، شن سفید و هوای گرم خود می‌باشند. شما می‌توانید از شنا، غواصی، ماهی‌گیری یا قایق‌رانی در این سواحل استوایی لذت ببرید.

ساحل دیتونا

شهر دیتونا در ایالت فلوریدا دارای سواحلی طولانی با ماسه های سفید نرم است که از مقاصد محبوب گردشگری به شمار می رود. این سواحل علاوه بر داشتن آب های آرام و گرم، مکان مناسبی برای انجام ورزش های آبی و تفریحات ساحلی فراهم می کنند.

ساحل چارلستون

چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی دارای سواحل تاریخی زیبایی است که معماری جنوب ایالات متحده را به نمایش می گذارد. این سواحل علاوه بر داشتن طبیعت بکر، دارای رستوران ها و فروشگاه های فراوانی هستند.

ساحل آوالون

جزیره آوالون در کالیفرنیا میزبان یکی از زیباترین سواحل ماسه ای در دنیاست. این ساحل دارای تپه های ماسه ای، صخره ها و مناظر طبیعی خیره کننده ای است که آن را به مقصدی ایده آل برای طبیعت گردان تبدیل کرده است.

نتیجه‌گیری:

آمریکا با داشتن اقیانوس‌های اطلس و آرام در دو سوی خود، دارای سواحل بسیار زیبا و متنوعی است. سواحل معرفی شده در این مقاله تنها نمونه‌ای از زیباترین سواحل گردشگری در آمریکا هستند که هر کدام به نوعی جاذبه‌های خاص خود را دارند. امید است با خواندن این مقاله، انگیزه بیشتری برای سفر و اکتشاف این سواحل زیبا پیدا کرده باشید. 

سواحل آمریکا با داشتن انواع مختلفی از مناظر زیبای طبیعی، امکانات رفاهی و تفریحی فراوان، آب و هوای مطلوب و مهمان‌نوازی مردم، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شوند. امیدوارم این مقاله بتواند شما را برای انتخاب مکان‌هایی دیدنی در سفر به سواحل آمریکا یاری رساند.

انتشار: 8 بهمن 1402 بروزرسانی: 8 بهمن 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1002

به "آشنایی با زیباترین سواحل گردشگری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با زیباترین سواحل گردشگری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید