خبرنگاران رجحان پر گل اولسان برابر شانگهای شنهوا

به گزارش ایپتن، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، پیروز شد در دیداری حساس نماینده چین را با سه گل شکست دهد.

خبرنگاران رجحان پر گل اولسان برابر شانگهای شنهوا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه ششم، تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در اولین ملاقات خود پس از حضور در قطر به مصاف تیم شانگهای شنهوا رفت که پیروز شد در این ملاقات با نتیجه 3 بر یک حریف چینی را از پیش رو بردارد.

بیت گارام 2 بار و کیم هی یک بار برای نماینده کره در این ملاقات گلزنی کردند. ژون جیانگ رونگ هم تک گل شانگهای را وارد دروازه حریف چینی کرد.

با این برد تیم کره ای 4 امتیازی شد و در صدر جدول گروه ششم نهاده شد. شانگهای شنهوا هم که در اولین ملاقات خود پرث گلوری را شکست داده بود، با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

در منطقه غرب آسیا که چندی پیش به میزبانی دوحه برگزار گردید، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر النصر عربستان برای دومین بار به فینال این تورنمنت معتبر راه یافت و برای شناختن حریف شرقی خود باید منتظر خاتمه رقابت های مذکور در پایتخت قطر بماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1323

به "خبرنگاران رجحان پر گل اولسان برابر شانگهای شنهوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان پر گل اولسان برابر شانگهای شنهوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید