توجیهات تکراری آقای مدیر!

به گزارش ایپتن، باشگاه پرسپولیس در شرایطی از پرداخت بدهی 24 میلیاردی برانکو عاجز مانده که با کمی تامل به راحتی می توان فهمید که ناکارآمدی مدیران باشگاه باعث شده تا طلب سرمربی سرخپوشان از 6، 7 میلیارد تومان به 24 میلیارد برسد.

توجیهات تکراری آقای مدیر!

داستان بازگشت برانکو به ایران حالا دیگر به مبهم ترین شکل خود رسیده است. به گفته مدیر عامل پرسپولیس، باشگاه باید برای پرداخت طلب برانکو چیزی نزدیک به 24 میلیارد پرداخت کند و تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده است. مدیر عامل پرسپولیس که تاچند ماه پیش اصلا فکرش را هم نمی کرد بتواند روی صندلی ریاست باشگاه پرسپولیس بنشیند، روز گذشته نشست خبری خود را در یکی از سالن های ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار کرد و در شرایطی که در ابتدای نشست به خبرنگاران اعلام شد زمان کنفرانس تا ساعت 12 خواهد بود،

اما وقتی سؤالات چالشی از ایرج عرب به اوج خود رسید، او خواستار سرانجام یافتن هر چه سریع تر کنفرانس شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هیچ کدام از سؤالات چالشی و حاشیه ای خبرنگاران جواب قانع کننده ای نداد و تنها به تمجید از اسپانسر باشگاه پرداخت. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این نشست تلاش زیادی کرد تا خودش را از نیامدن احتمالی برانکو مبرا کند و به همین دلیل از ترفندی استفاده کرد که مدتها است که دیگر جواب نمی دهد و او خودش هم به خوبی می داند که ناکارآمدی او و مدیران قبل باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شده است.

  • قرارداد برانکو از چقدر به اینجا رسید؟

به گفته خود عرب برانکو 1.5 میلیون یورو از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و تا زمانی که طلب او پرداخت نشود حاضر نیست دوباره به ایران بازگردد و تازه این در حالی است که باز به گفته عرب یک میلیون یورو از این بدهی مربوط به سال گذشته است. نکته مهم اینجاست که سال گذشته دلار در مقطعی به 6 هزار توامان هم رسید و حتی زمانی که خود عرب جانشین گرشاسبی شد قیمت دلار 11 هزار تومان بود و با این احتساب بدهی باشگاه به برانکو ابتدا 6 میلیارد و در ابتدای مدیرعاملی عرب به 11 میلیارد رسید و اگر باشگاه زودتر بدهی او را پرداخت می کرد حالا مجبور نبود که 24 میلیارد را فراهم کند.

  • جیب خالی، پز عالی!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در قسمتی از صحبت های خود در خصوص سفر به ازبکستان بیان نمود: سال گذشته برای سفر به ازبکستان 400 میلیون هزینه کردیم اما امسال این رقم یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس برای سفر به ازبکستان با هواپیمای چارتر پرواز کرد و مشخص نیست در شرایطی که باشگاه انقدر از لحاظ مالی وقتی مشکل دارد چرا باید اینطور ریخت و پاش کند.

  • صحبت های بی دلیل و تکراری

انگار دیگر برای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عادی شده که هر بار نشستی را برگزار می کند اعدای تکراری را برای خبرنگاران بازگو کند. مانند 100 هزار دلار لیگ قهرمانان که کنفدراسیون آسیا به عنوان خیریه از حساب باشگاه برداشت کرد و عرب برای پنجمین بار آن را تکرار کرد یا پولی که بابت پاداش آسیایی به حساب بازیکنان واریز شده و عرب بارها در نشست های خود آن را تکرار کرده است. مدیر عامل پرسپولیس روز گذشته در نشست خود یکبار دیگر چند عدد را در خصوص هزینه ها بیان نمود که انقدر نامفهوم بود که کسی کوچکترین توجهی به آن نداشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 242

به "توجیهات تکراری آقای مدیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیهات تکراری آقای مدیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید