کوشش بیرانوند برای ترک پرسپولیس، سفر زودهنگام برای فرار از نیمکت نشینی

به گزارش ایپتن، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس علاقمند به ترک زودهنگام این است.

کوشش بیرانوند برای ترک پرسپولیس، سفر زودهنگام برای فرار از نیمکت نشینی

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل علیرضا بیرانوند را در ازای دریافت 700 هزار دلار به باشگاه آنتورپ بلژیک انتقال داد؛ اگرچه در حال حاضر 200 هزار دلار این مبلغ به پرسپولیس پرداخت شده و قرار است همین مقدار مبلغ هم بعد حضور او در تست های پزشکی باشگاه بلژیکی پرداخت گردد.

بیرانوند قرار بود در فروردین ماه و در یک فرصت مناسب یک هفته ای از کادرفنی پرسپولیس مرخصی گرفته و برای شرکت در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ راهی بلژیک گردد اما شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد این دروازه بان سفرش به تاخیر بیفتد.

هفته گذشته بود که بیرانوند طی مصاحبه ای گفت در حال حاضر قصد سفر به بلژیک ندارد چرا که می خواهد فصل را به سرانجام رسانده و بعد از عنوان قهرمانی دیگری با پرسپولیس راهی بلژیک گردد اما به یکباره دو روز پیش یکی از خبرگزاری از سفر غیر منتظره بیرانوند به بلژیک اطلاع داد.

خبری که شوک به پرسپولیس هم تعبیر شد در حالی که این دروازه بان مهره ثابت تیمش به حساب نمی آید و مربیان پرسپولیس در نظر دارند از بوژیدار رادوشویچ در ترکیب اصلی استفاده نمایند. موضوعی که بیرانوند خودش در یک هفته اخیر در تمرینات متوجه آن شده و از این رو در کوشش است هر چه سریع تر راهی بلژیک گردد.

برخلاف آنچه در بعضی محافل ورزشی عنوان شده باشگاه آنتورپ بلیتی برای بیرانوند برای سفر به بلژیک تهیه نکرده بلکه خود این دروازه بان سخت به دنبال تهیه بلیت برای این سفر است. در واقع او دوست دارد هر چه زودتر در تمرینات آنتورپ شرکت کند تا هم به سبک زندگی در اروپا عادت کند و هم اینکه جایگاهی خوب برای خود در این تیم دست وپا کند.

بیرانوند ذوق و شوق رفتن به اروپا دارد تا حدی که از چند آژانس هواپیمایی خواسته در اولین فرصت برایش بلیت تهیه نمایند اگرچه شرایط نامشخص پروازها به خاطر شیوع ویروس کرونا، باعث شده او فعلا به خواسته اش نرسد. از این رو بیرانوند شاید حاضر گردد با چند پرواز راهی بلژیک گردد.

دروازه بان پرسپولیس اصلا دوست ندارد آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس با نیمکت نشینی همراه گردد به این خاطر همه کوششش را برای سفر زودهنگام به بلژیک انجام خواهد داد. در این سمت هم گل محمدی دغدغه از دست دادن بیرانوند را ندارد چرا که خیالش از بابت رادوشویچ راحت است.

ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس از سفر زودهنگام بیرانوند و شرکت او در تست های پزشکی استقبال می نماید از این جهت که هر چه زودتر مبلغ 200 هزار دلار از قسط دوم قرارداد این دروازه بان را از باشگاه آنتورپ دریافت کند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1039

به "کوشش بیرانوند برای ترک پرسپولیس، سفر زودهنگام برای فرار از نیمکت نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بیرانوند برای ترک پرسپولیس، سفر زودهنگام برای فرار از نیمکت نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید