بهترین جاهای دنیا برای عکاسی از طبیعت

به گزارش ایپتن، عکاسی از طبیعت یکی از زیباترین و لذت بخش ترین انواع عکاسی است. طبیعت زیبایی های بی نظیری دارد که می تواند الهام بخش عکاسان حرفه ای و آماتور باشد. اما کدام مکان های طبیعی در سراسر دنیا بهترین جاها برای عکاسی از طبیعت هستند؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مکان های طبیعی دنیا برای عکاسی بپردازیم تا عکاسان علاقمند به عکاسی از طبیعت بتوانند الهامات و ایده های جدیدی برای سفر و عکاسی کسب کنند.

بهترین جاهای دنیا برای عکاسی از طبیعت

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

بهترین جاهای دنیا برای عکاسی از طبیعت

1. پارک ملی یلواستون، آمریکا

پارک ملی یلواستون یکی از معروف ترین و زیباترین پارک های ملی در آمریکا است. این پارک دارای چشم اندازهای متنوعی از جمله آبشارها، رودخانه ها، دره ها، جنگل ها و کوهستان ها است. علاوه بر این دارای حیات وحش غنی با حیواناتی مانند خرس ها، گرگ ها، بز کوهی و الک پشت است. یلواستون بهشتی برای عکاسان طبیعت به شمار می رود.

2. دره اوردیس، ایسلند

دره اوردیس یکی از زیباترین مناطق طبیعی ایسلند است که دارای آبشارهای بکر، رودخانه های خروشان و پوشش گیاهی غنی است. این دره با طبیعت بدیع خود یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی طبیعت به شمار می آید.

3. پاتاگونیا، شیلی

پاتاگونیا در جنوب شیلی سرزمینی است پر از مناظر زیبای طبیعی. یخچال های طبیعی، کوهستان ها، دریاچه ها و جنگل های انبوه این منطقه آن را به بهشتی برای عکاسان تبدیل کرده است.

4. پارک ملی زیون، یوتا

پارک ملی زیون در ایالت یوتای آمریکا، با دره های باشکوه، صخره های قرمز رنگ و رودخانه های طویل خود یکی از زیباترین پارک های ملی در دنیا به شمار می رود. این پارک منبع الهام بخشی برای عکاسان طبیعت است.

5. دشت لنتانا، کنیا

دشت لنتانا در کنیا یکی از بزرگترین دشت های طبیعی آفریقا است که میزبان حیات وحش غنی و متنوعی از جمله شیر، بوفالو، زرافه و غزال است. عکاسی از حیات وحش این دشت بکر می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد.

6. دره تورلیس، نپال

دره تورلیس در هیمالیای نپال، با دیدهای بکر از کوهستان های برف پوش و آبشارهای زیبایش، یکی از بهترین مقاصد دنیا برای عکاسی طبیعت به شمار می رود.

7. جزیره ایسلندزفیوردور، نروژ

این جزیره در شمال نروژ با سواحل صخره ای، قله های کوهستانی و یخچال های طبیعی خود یکی از زیباترین مناطق دنیا برای عکاسی طبیعت است.

8. پارک ملی کاکادو، استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا خانه انواع متنوعی از گیاهان و جانوران بومی استرالیا از جمله کانگورو است. عکاسی از طبیعت دست نخورده این پارک تجربه ای لذت بخش خواهد بود.

9. دره آتاکاما، پرو

دره آتاکاما در پرو، با بیابان های شنی، تپه های ماسه ای و دریاچه های آبی رنگش، چشم اندازهای زیبایی برای عکاسی فراهم می کند.

10. پارک ملی جاسپر، کانادا

پارک ملی جاسپر در کانادا با قله های برف پوش کوهستانی، دریاچه های آبی رنگ و جنگل های انبوه خود، بهشتی برای عکاسان طبیعت است.

دره آنتلوپ کانیون، آمریکا

این دره عمیق و باشکوه در آریزونای آمریکا، با دیوارهای بلند صخرهای، یکی از زیباترین مناظر طبیعی برای عکاسی است.

آتشفشان فوجی، ژاپن

این آتشفشان مشهور در ژاپن، با قله برف پوش زیبایش، چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای برای عکاسی فراهم می‌کند.

غار وایتومو، نیوزیلند

این غار زیبا با نورپردازی‌های طبیعی خود فضایی جادویی برای عکاسی دارد.

صحرای آتاکاما، شیلی

این صحرای وسیع با تپه‌های شنی و آسمان آبی‌رنگ، منظره‌ای بکر برای عکسبرداری است.

آبشار آنجل، ونزوئلا

آبشار معروف و بلند آنجل در ونزوئلا یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که می‌تواند منبع الهامی برای عکاسان باشد.

نکاتی برای عکاسی بهتر از طبیعت

عکاسی از طبیعت نیازمند صبر، دقت و تسلط بر تکنیک های عکاسی است. برای عکس های تاثیرگذارتر از طبیعت، به این نکات توجه کنید:

  • از نور طبیعی استفاده کنید. نور صبح و عصر بهترین زمان برای عکاسی است.
  • زوایا و چشم اندازهای مختلف را امتحان کنید تا خلاقیت تان را نشان دهید.
  • از عمق میدان و تنظیمات دیافراگم برای تنظیم فوکوس استفاده کنید.
  • حواستان به جزئیات باشد. جزئیات مهم هستند.
  • صبور باشید و منتظر لحظه مناسب بمانید.
  • از فیلترهای خنثی استفاده کنید تا طبیعت را طبیعی نشان دهید.
  • آب و هوا و شرایط نوری مختلف را تجربه کنید.
  • لباس مناسب بپوشید و برای پیاده روی های طولانی آماده باشید.

نتیجه

طبیعت منبع الهام بخش بی پایانی برای عکاسان است و سفر به مکان های طبیعی زیبا می تواند باعث خلق آثار هنری ارزشمندی شود. امیدواریم با معرفی این مکان های طبیعی در سراسر دنیا بتوانیم الهام بخش سفرها و عکاسی های بعدی شما عزیزان باشیم. پس دوربین تان را بردارید و از زیبایی های بی نظیر طبیعت لذت ببرید.

انتشار: 1 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1773

به "بهترین جاهای دنیا برای عکاسی از طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاهای دنیا برای عکاسی از طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید