بازسازی و دکوراسیون داخلی با سبک فرانسوی

به گزارش ایپتن، سبک های طراحی دکوراسیون داخلی در بازسازی ساختمان زیاد است و متنوع . برای بازسازی منزل میتوانید متناسب با سلیقه و نظر شرکت معماری و طراحی داخلی از این سبک ها در دکوراسیون داخلی منازل بهره ببرید تا جلوه ای زیبا به منازلتان بدهید . در مقاله های پیشین راجع به بسیاری از این سبک ها مانند سبک کلاسیک ، مدرن ، پست مدرن ، مینیمال ، ویکتوریایی و ... صحبت نموده ایم . یکی از سبک هایی که برای ایجاد دکوراسیون لوکس در منازل پیشنهاد میشود سبک فرانسوی است . این سبک نیز یکی از سبک هایی است که میتواند فضایی شیک و لاکچری را در خانه ها ایجاد کند . سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون داخلی توانسته است سبک معماری معاصر را با سبک قدیمی هماهنگ کند و ترکیبی زیبا از ادغام آنها ایجاد کند . این سبک در معماری ایرانی در زمان قاجار وارد بناهای ایرانی شد و نمونه های زیادی از تاثیر سبک فرانسوی را میتوان در ساختمان های آن موقع مشاهده کرد .

بازسازی و دکوراسیون داخلی با سبک فرانسوی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این سبک مانند سبک ویکتوریایی و کلاسیک که قبلا درباره ویژگی های آنها صحبت کردیم سبکی تجملاتی به شمار میرود .

1 - ویژگی های کلی سبک دکوراسیون فرانسوی

  • هزینه بر بودن این سبک به دلیل جزئیات و تزئینات به کار رفته در فضاهای داخلی خانه و مبلمان آن
  • حضور پارچه های متعدد برای مبلمان خانه از پارچه های مخملی و بروکاد گرفته تا شیفون
  • گچ بری های ظریف و زیبا از طرح های گل و نگاره در سقف آپارتمان ها
  • توجه به عنصر نور در فضای داخلی خانه چه به صورت طبیعی و چه مصنوعی
  • این سبک برای محیط های عظیم و وسیع با سقف های بلند و پنجره های عظیم بیشتر کاربرد دارد و مناسب تر است
  • مبلمان خانه از چوب و فلز تشکیل شده با تزئینات فراوان بر روی انها به همراه پارچه های به کار فته در آنها
  • حضور عناصر تزئینی فراوان از جمله مجسمه ها ، کاشی های هنری ، گلدوزی ها و گلدان ها

2 - رنگ در دکوراسیون سبک فرانسوی

رنگ ها در این سبک کاملا خنثی هستند . یعنی میتوان استفاده از رنگ سفید را در بسیاری از نمونه های طراحی دکوراسیون داخلی در این سبک مشاهده کنید و متوجه خواهید شد که رنگ سفید و رنگ های خنثی دیگر حرف اول را در رنگ های به کار برده شده در این سبک میزنند .

رنگ های بژ ، خاکستری ، سیاه ، قهوه ای از دیگر رنگ های پرطرفدار در این سبک هستند . هم چنین استفاده از رنگ ها نیز محدود بوده و سعی میگردد از یک یا دو رنگ خنثی برای حضور در فضای منازل استفاده گردد .

3 - نورپردازی در دکوراسیون سبک فرانسوی

این سبک به استفاده از نور و روشنایی بسیار علاقه دارد و ترجیح میدهد تمام فضای خانه را بوسیله نور طبیعی خورشید که از پنجره های عظیم و و سیع طراحی شده در خانه وارد میگردد ، روشن و درخشان نگه دارد .

هم چنین غیر از نور طبیعی ، حضور منابع نوری مصنوعی اعم از لامپ ها و چراغ های متعدد و متنوع سقفی چه پنهان چه در معرض دید ، دیواری و ایستاده بر زمین یا رومیزی از ویژگی های شاخص این سبک یه شمار میرود .

4 - کف و سقف در سبک دکوراسیون فرانسوی

در این سبک سقف فضا به خوبی میتواند شکوه و جلال این سبک را به نمایش گذارد . تزئینات و جزئیاتی که از طریق گچ بری های ظریف و زیبا به وجود آمده اند دلیلی بر این ادعا میباشند . مجری دکوراسیون داخلی برای کف فضا نیز از کفپوش های طبیعی مانند چوب یا سنگ استفاده میکند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1152

به "بازسازی و دکوراسیون داخلی با سبک فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و دکوراسیون داخلی با سبک فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید