آبادان میزبان جشنواره اسب اصیل عرب

به گزارش ایپتن، رییس هیات سوارکاری منطقه آزاد اروند گفت: جشنواره اسب اصیل عرب با موافقت فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در آبادان برگزار می گردد.

آبادان میزبان جشنواره اسب اصیل عرب

بهروز نشان دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:هیات سوارکاری منطقه آزاد اروند درخواست میزبانی جشنوراه اسب اصیل عرب را به فدراسیون سوارکاری ارائه کرد که مورد توافق فدراسیون نهاده شد.

وی اضافه نمود:برای بالا بردن کیفیت برگزاری این جشنواره در نظر داریم همانند دوره قبلی از داوران خارجی برای قضاوت استفاده کنیم که در صورت تایید فدراسیون سوارکاری نسبت به دعوت از داوران خارجی اقدام خواهد شد.

رییس هیات سوارکاری منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل سطح بالای سوارکاری در خوزستان تا به امروز بهترین دوره های این مسابقات در این استان برگزار شده است.

نشان اعلام کرد: جشنواره اسب اصیل عرب قرار است اسفندماه امسال در پیست سوارکاری آبادان برگزار گردد و سازمان منطقه آزاد اروند با مهیا نمودن شرایط آماده میزبانی مناسب این جشنواره است.

وی اضافه نمود: خوشبختانه منطقه آزاد اروند در رشته سوارکاری دارای استعدادهای نابی است که برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در شناخت و رشد این استعدادها یاری شایانی خواهد نمود.

نشان گفت: مراحل ثبت نام و حضور در این مسابقات از سوی فدراسیون سوارکاری کشور اعلام خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1428

به "آبادان میزبان جشنواره اسب اصیل عرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبادان میزبان جشنواره اسب اصیل عرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید