یحیی گل محمدی عقب تر از قطبی، برانکو و کالدرون

به گزارش ایپتن، شاگردان یحیی گل محمدی با رجحان پرگل مقابل گل گهر سیرجان، 30 امتیازی شده و با صدرنشینی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر را پشت سر گذاشته اند. پرسپولیسی ها که پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر هستند، 6 بار در این رقابت ها قهرمان شده اند. در این گزارش آنالیز نموده ایم پرسپولیس در فصل های قهرمانی تا سرانجام هفته پانزدهم چند امتیاز کسب نموده است.

یحیی گل محمدی عقب تر از قطبی، برانکو و کالدرون

پروین کمتر از یحیی

سرخپوشان پایتخت در اولین دوره رقابت های لیگ برتر علی پروین را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دیدند. پرسپولیس با پروین تا انتها هفته پانزدهم لیگ چهارده تیمی آن دوره، 29 امتیاز کسب نموده بود. شاگردان پروین در نهایت آن فصل را با یک امتیاز بیشتر از استقلال به مقام قهرمانی رسیدند. پروین تنها مربی ای است که همراه با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده، اما تا انتها هفته پانزدهم، کمتر از پرسپولیس یحیی امتیاز گرفته است.

قطبی تنها ایرانی

افشین قطبی تنها سرمربی ایرانی ای است که توانسته با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر گردد و تا انتها هفته پانزدهم بیشتر از پرسپولیس یحیی امتیاز کسب نموده باشد. پرسپولیس افشین قطبی در لیگ هفتم تا انتها هفته پانزدهم، 35 امتیاز گرفته بود و سرخپوشان پایتخت در نهایت در لیگ 18 تیمی آن دوره با رجحان خانگی مقابل سپاهان در بازی انتهای فصل، قهرمان لیگ برتر شدند. آن فصل 6 امتیاز از پرسپولیس و 3 امتیاز از سپاهان کسر شده بود و در نهایت شاگردان قطبی با یک امتیاز اختلاف به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدند.

برانکو جلوتر از یحیی

پرسپولیس سه فصل همراه با برانکو ایوانکوویچ قهرمان لیگ برتر شد. در هر سه فصل سرخپوشان پایتخت تا انتها هفته پانزدهم همراه با این مربی کروات، بیشتر از این فصل امتیاز گرفته بودند. پرسپولیس برانکو در لیگ شانزدهم 32 امتیاز، لیگ هفدهم 36 امتیاز و لیگ هجدهم 31 امتیاز کسب نموده بود. پرسپولیس برانکو دو قهرمانی اول خود را با 9 امتیاز اختلاف کسب کرد. قهرمانی آخر برانکو در ایران هم با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم بدست آمد.

30 امتیاز ضامن قهرمانی

پرسپولیسی ها فصل گذشته همراه با گابریل کالدرون آرژانتینی تا انتها هفته پانزدهم، 31 امتیاز کسب نموده بودند و در ادامه فصل همراه با یحیی گل محمدی به چهارمین قهرمانی پیاپی خود رسیدند. سرخپوشان پایتخت هر بار تا انتها هفته پانزدهم به 30 امتیاز رسیده اند، در انتها فصل قهرمانی را جشن گرفته اند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1501

به "یحیی گل محمدی عقب تر از قطبی، برانکو و کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی عقب تر از قطبی، برانکو و کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید