گزارش وال استریت ژورنال از نحوه کنترل شیوع کرونا در پاکستان

به گزارش ایپتن، نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال ضمن انتشار گزارشی ویژه به نحوه کنترل گسترش بیماری کرونا در کشور پاکستان پرداخت.

گزارش وال استریت ژورنال از نحوه کنترل شیوع کرونا در پاکستان

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، کشور پاکستان با اعمال قرنطینه هوشمند و مدیریت فعالیت های اجتماعی پیروز به کاهش 80 درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا شده است.

این نشریه توضیح داد: عمران خان نخست وزیر پاکستان تاثیر زیادی روی کم شدن تعداد مبتلایان به کرونا داشته است و باید قرنطینه هوشمندی که توسط دولت برنامه ریزی شد و حدود 200 مکان پر خطر در کشور را هدف قرار داد عامل اصلی کاهش تعداد مبتلایان به کرونا بدانیم.

وال استریت ژورنال تعداد افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده اند را نسبت به دو ماه گذشته بسیار کم دانسته و آن را نشانه کاهش تعداد بیماران در پاکستان دانست.

در این گزارش آمده است تعداد مبتلایان در پاکستان کاهش چشمگیری داشته ولی در هند این تعداد با افزایش قابل توجه روبرو است.

این در حالی است که عمران خان برخلاف توصیه های سازمان بهداشت جهانی با قرنطینه کامل کشور مخالفت نموده و اعلام نموده بود: قرنطینه کلی باعث خسارت های مالی بسیار به مردم می گردد و ما نمی توانیم چنین شیوه ای را برای قرنطینه در پیش بگیریم.

تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان علی رغم باز بودن بازارها و فعالیت های عمومی و... طی دو هفته اخیر به شدت کاهش یافته است.

تا به امروز 279 هزار و 876 نفر در پاکستان به کرونا مبتلا شده اند و 5977 نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1144

به "گزارش وال استریت ژورنال از نحوه کنترل شیوع کرونا در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش وال استریت ژورنال از نحوه کنترل شیوع کرونا در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید