کشف راز قتل مرد ساوجی در صحنه تصادف خودرو

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/مرکزی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز قتل مرد جوان ساوجی در عملیات دستگیری سه نفر از عاملین این قتل اطلاع داد.

کشف راز قتل مرد ساوجی در صحنه تصادف خودرو

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پلیس، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اواخر بهمن ماه سال گذشته خانمی جوان به پلیس آگاهی شهرستان ساوه مراجعه و اظهار داشت که همسرش از شب قبل با خودروی خود از منزل خارج شده و تا به امروز مراجعه نکرده که با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تحقیقات برای یافتن مرد جوان شروع شد.

وی اظهار کرد: با شروع تحقیقات پلیس در همان ساعت ابتدای گزارش ناپدید شدن فرد مورد نظر، خودروی مرد جوان در حالی که ظاهرا بر اثر برخورد با ستون های پل کنار جاده دچار حریق شده بود شناسایی و جسد سوخته مرد در آن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اعلام کرد: با ادامه تحقیقات انجام شده و کوشش شبانه روزی ماموران در آنالیز صحنه جرم ، احتمال وقوع قتل مرد جوان قوت گرفت.

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس تعیین شد مرد قبل از سوختگی دچار خفگی شده است که بلافاصله همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر و به قتل همسر خود با همدستی یک زن و مرد اعتراف کرد.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به دستگیری همدستان همسر مقتول اضافه کرد: هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1566

به "کشف راز قتل مرد ساوجی در صحنه تصادف خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف راز قتل مرد ساوجی در صحنه تصادف خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید