کرونا در اروپا ، تداوم افزایش ابتلا در اسپانیا؛ مبتلایان آلمان به 174 هزار نفر رسید

به گزارش ایپتن، آخرین برآوردها از آمارهای رسمی ارائه شده توسط دولت های اروپایی نشان می دهد شمار مبتلایان ویروس کرونا در این قاره به یک میلیون و 687 هزار نفر و تعداد جان باختگان آن نیز به 156 هزار نفر رسیده است.

کرونا در اروپا ، تداوم افزایش ابتلا در اسپانیا؛ مبتلایان آلمان به 174 هزار نفر رسید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت بهداشت اسپانیا - که در رتبه دوم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در دنیا است - امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای خاطرنشان کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 1440 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبگاه وُرلداُمتر، همچنین از روز گذشته تا کنون 184 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 270181 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 27104 تن افزایش یافت.

سرویس سلامت عمومی فدرال بلژیک گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته، 202 مورد مبتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده که در مقایسه با دیروز کاهش داشته است.

به نوشته وبگاه روزنامه براسل تایمز، همچنین از روز گذشته تا کنون 82 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده اند.

با این حساب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به 53981 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 8843 نفر افزایش یافت.

در هلند، مؤسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست این کشور خاطرنشان کرد که از روز گذشته تا کنون 196 مبتلای جدید و 54 مورد فوتی بر اثر این بیماری اتفاق افتاده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مؤسسه، شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در هلند به 42984 نفر و تعداد جان باختگان آن نیز 5510 نفر رسیده است.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد شمار مبتلایان در این کشور به رقم 30380 نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه تریبون دو ژنو تعداد کل بیمارانی که بر اثر ابتلا به این ویروس در سوئیس جان خود را از دست داده اندبه 1867 نفرافزایش یافت.

در آلمان، تعداد مبتلایان ویروس جدید کرونا در این کشور شاهد افزایش 834 نفری طی یک روز گذشته بوده است.

وبگاه روزنامه زیت، بر اساس آماری که از منابع دولتی و درمانی محلی و کشوری جمع آوری نموده، ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، نوشت تعداد کل آلمانی های مبتلا به این ویروس به 174005 نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته تا امروز نیز 141 آلمانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. این آمار مقداری از ارقام اعلام شده در وبگاه ورلدامتر بیشتر است.

بدین ترتیب، تعداد کل قربانیان این ویروس در آلمان نیز به 7879 نفر افزایش پیدا کرد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 986

به "کرونا در اروپا ، تداوم افزایش ابتلا در اسپانیا؛ مبتلایان آلمان به 174 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا ، تداوم افزایش ابتلا در اسپانیا؛ مبتلایان آلمان به 174 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید