کرند و ریجاب دهه فجر صاحب تصفیه خانه آب می شوند

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/کرمانشاه مدیر پروژه تصفیه خانه های آب کرند و ریجاب معتقد است، اگر تخصیص اعتبار به موقع صورت گیرد این آمادگی وجود دارد که این دو پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

کرند و ریجاب دهه فجر صاحب تصفیه خانه آب می شوند

امیر بیاتانی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه بعد از زلزله سال 96 و پس لرزه های آن و همچنین بارندگی های شدیدی که چند وقت اخیر داشتیم کدورت آب در شهرهای کرند و ریجاب افزایش یافت، اضافه کرد: برای جلوگیری از این مسائل پروژه تصفیه خانه آب ریجاب و کرند تعریف شد.

وی ادامه داد: از اوایل مرداد ماه امسال تجهیز کارگاه هر دو تصفیه خانه شروع و شروع عملیات اجرایی نیز از نیمه مرداد انجام شد.

مدیر پروژه تصفیه خانه های آب کرند و ریجاب پیشرفت کنونی هریک از دو پروژه را بیش از 50 درصد خاطرنشان کرد.

بیاتانی با بیان اینکه هریک از این تصفیه خانه ها به حدود هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تا کنون برای هردو پروژه حدود 1.8 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از بدهی که به پیمانکار وجود دارد یاد کرد و با اشاره به اینکه فعلا تخصیص اعتباری برای این تصفیه خانه ها نداریم، تاکید کرد: با این وجود به جهت حساسیتی که در اجرای این دو پروژه وجود دارد، روند پروژه متوقف نشده و پیمانکار با تمام توان مشغول کار است.

مدیر پروژه تصفیه خانه های آب کرند و ریجاب با بیان اینکه اعتبار این دو پروژه از محل منابع استانی تامین می شود، خواستار توجه بیشتر مسئولین استان به این پروژه ها و تامین اعتبار لازم برای آنها شد.

بیاتانی اضافه کرد: در صورتی که اعتبار لازم تخصیص یابد، آمادگی داریم هر دو تصفیه خانه را دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

وی درباره ظرفیت این پروژه ها نیز گفت: تصفیه خانه کرند با ظرفیت 60 لیتر در ثانیه برای جمعیت حدود 20 هزار نفر و تصفیه خانه ریجاب با ظرفیت 45 لیتر بر ثانیه برای جمعیت 15 هزار نفر طراحی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 566

به "کرند و ریجاب دهه فجر صاحب تصفیه خانه آب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرند و ریجاب دهه فجر صاحب تصفیه خانه آب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید