چرا پرسپولیس 5 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟

به گزارش ایپتن، سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نه تنها طلبی از این سازمان ندارد، بلکه مبلغی هم بدهکار است.

چرا پرسپولیس 5 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر بحران مالی است و نتوانسته مطالبات بازیکنانش را بپردازد، طی سال های اخیر با وجود چهار قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، درآمدی از سازمان لیگ کسب نکرده است. از این رو با ورود جعفر سمیعی به پرسپولیس، تلاش های زیادی انجام شد تا درباره مطالبات باشگاه و سازمان لیگ، از سوی این سازمان شفاف سازی شود.

حالا گفته می شود که سازمان لیگ فوتبال ایران در آخرین نامه خود اعلام کرده پرسپولیسی ها نه تنها طلبکار نیستند، بلکه حدود 5 میلیارد تومان بدهکار هستند.

برای پیگیری دلیل بدهی پرسپولیسی ها به سازمان لیگ، خبرنگاران تلاش کرد تا درباره این موضوع از مدیران باشگاه پرسپولیس سوال کند اما هیچکدام از مدیران این باشگاه حاضر به پاسخگویی درباره این مساله نشدند.

یکی از محل های درآمد باشگاه ها، تبلیغات محیطی است که در فوتبال ایران سازمان لیگ متولی این موضوع است و باید پس از اخذ درآمد از اسپانسرها، سهم باشگاه ها را پرداخت کند اما با وجود اینکه در چند سال اخیر پولی به پرسپولیس پرداخت نشده، مدیران این باشگاه، تلاشی برای شفافیت در این زمینه انجام ندادند تا همچنان این سوال مطرح باشد که چطور قهرمان پپاپی چهار دوره لیگ، درآمدی از تبلیغات محیطی نداشته است؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1674

به "چرا پرسپولیس 5 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیس 5 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید