چرا شماره 10 فکری چهره خاص استقلال است؟

به گزارش ایپتن، از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر امروز دو تیم استقلال و نفت در مسجد سلیمان به مصاف هم می فرایند که آبی پوشان در صورت پیروزی در این بازی قادر به حفظ موقعیت خود در صدر جدول خواهند بود.

چرا شماره 10 فکری چهره خاص استقلال است؟

این ملاقات را می توان یک بازی ویژه برای مهدی قایدی دانست و این مهاجم جوان را خاص ترین چهره آبی ها در این ملاقات به حساب آورد. مهدی قایدی که در این فصل هم با 4 گل زده پیشاپیش مهاجمان استقلال قرار گرفته است، در این ملاقات هم کماکان پرامیدترین مهاجم آبی ها به حساب می آید.

پیوستن به استقلال

مهدی قایدی در حالی از تیم لیگ یکی ایرانجوان بوشهر در روز 17 تیر 96 با نظر علیرضا منصوریان به استقلال پیوست که تنها 19 سال سن داشت. وی که در ابتدای ورودش به استقلال با حاشیه های زیادی روبرو شد و حتی در یک سانحه مرگبار رانندگی با شدت فراوانی دچار جراحت شد و تا ماه ها قادر به بازگشت به میادین فوتبال نبود، خاتمه توانست این حادثه و جراحت های عظیم آن را پشت سر گذاشته و بار دیگر به صورت حرفه ای فوتبال بازی کند.

بازگشت به فوتبال بعد از تصادف مرگبار

قایدی به استقلال بازگشت، اما کمتر کسی تصور می کرد او خیلی زود تبدیل به یک سوپر استار جوان گردد. قایدی برای زدن اولین گل خود با پیراهن استقلال یک سال و 2 ماه و 27 روز انتظار کشید تا خاتمه در ملاقاتی مربوط به هفته ششم رقابت های لیگ برتر که در تاریخ 14 مهر سال 97 در استادیوم شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان برگزار گردید، برابر تیم نفت گلزنی کند.

شروع گلزنی در مسجد سلیمان

مهدی قایدی اولین گل خود را با پیراهن استقلال برابر تیم نفت مسجد سلیمان و در شهر مسجد سلیمان به ثمر رساند تا با گل های او و اللهیار صیادمنش، آبی پوشان در ملاقاتی جنجالی که با اخراج دو بازیکن و دو سرمربی همراه بود، با نتیجه 2 بر یک پیروز شوند.

قایدی؛ گلزن سنتی استقلال به نفت مسجد سلیمان

مهدی قایدی نه تنها اولین گل خود با پیراهن استقلال را در مسجد سلیمان به تیم نفت زد، بلکه این گلزنی به تیم نفت را در سال های بعد هم تکرار کرد تا او امروز با زدن 3 گل به نفت مسجد سلیمان، بهترین گلزن در ملاقات های دو تیم باشد.

در واقع این ملاقات می تواند یک ملاقات ویژه برای مهدی قایدی باشد که امروز با 4 گل، 3 پاس گل و دریافت یک پنالتی منجر به گل، بهترین بازیکن استقلال در فاز تهاجمی به شمار می رود و با تکنیک و سرعت منحصر به فردش می تواند هر خط دفاعی را با خطر روبرو کند.

ملاقات استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز آدینه 10 بهمن به میزبانی نفت مسجد سلیمان در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1448

به "چرا شماره 10 فکری چهره خاص استقلال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شماره 10 فکری چهره خاص استقلال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید