پوتین درباره خطوط قرمز روسیه هشدار داد

به گزارش ایپتن، خبرنگاران : ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: بهتر است هیچ کشوری از هیچ یک از خط قرمزهای روسیه عبور نکند.

پوتین درباره خطوط قرمز روسیه هشدار داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از مهر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، با بیان اینکه این کشور همیشه به ارزش های معنوی و اخلاقی خود پایبند است عنوان داشت که بهتر است هیچ کشوری از هیچ یک از خط قرمزهای روسیه عبور نکند.

تاس گزارش داد، پوتین با بیان اینکه، بهتر است هیچ کشوری از هیچیک از خط قرمزهای روسیه عبور نکند، گفت: روسیه برای حفظ منافع خود، به هرگونه اقدام تحریک نماینده علیه این کشور، پاسخی سریع، شدید و فراتر از آن خواهد داد.

پوتین در پیغام سالانه خود به مجمع فدرال مجلس روسیه شامل مجلس دوما و شورای فدراسیون تاکید نمود اگر کشوری بخواهد از خط قرمزهای روسیه عبور کند، پاسخ پشیمان نماینده دریافت خواهد نمود.

وی درباره شیوع ویروس کرونا نیز با بیان اینکه هنوز بطور نهایی و قطعی کرونا در روسیه مهار نشده است، گفت: تنها با واکسیناسیون می توان با همه گیری ویروس کرونا مقابله کرد.

رئیس جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنان خود در مجمع فدرال مجلس روسیه گفت که ارتش روسیه قدرتمندتر می گردد.

وی اظهار داشت که تا سال 2024 سهم تسلیحات پیشرفته در ارتش روسیه به 76 درصد و در نیروی اتمی سه گانه این کشور به 88 درصد خواهد رسید.

رئیس جمهور روسیه به تحویل موشک های قاره پیمای مافوق صوت آوانگارد و تسلیحات لیزری پرسوت به ارتش روسیه اشاره و افزود: در سال 2022 نیز موشک های قاره پیمای سارمات به ارتش روسیه تحویل می گردد.

پوتین در ادامه به موضوع جمعیت روسیه اشاره نمود و گفت: کاهش جمعیت روسیه همچنان ادامه دارد و به مساله ای مهم برای کشور تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: جلوگیری از کاهش جمعیت و افزایش امید به زندگی مردم روسیه تا سن 78 سال از اهداف راهبردی دولت روسیه است.

پوتین با بیان اینکه روسیه سال گذشته برگزاری اجلاس سران پنج کشور عضو دائمی شورای امنیت را پیشنهاد کرد، این ایده را برای آنالیز مسائل جهانی بسیار مهم خواند.

رئیس جمهور روسیه با انتقاد از یکجانبه گرایی آمریکا و غرب در عرصه بین المللی گفت: تحریم ها به شیوه معمول آنها تبدیل شده و متاسفانه بسیاری از کشورها به این مساله عادت نموده و در برابر آن سکوت می نمایند

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1624

به "پوتین درباره خطوط قرمز روسیه هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین درباره خطوط قرمز روسیه هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید