پرداخت 31 میلیارد و 306 میلیون تومان درقالب طرح اشتغالزایی درهشترود

به گزارش ایپتن، معاون فرماندار هشترود از پرداخت 31 میلیارد و 306 میلیون تومان در قالب 226 طرح برای اشتغال در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 31 میلیارد و 306 میلیون تومان درقالب طرح اشتغالزایی درهشترود

به گزارش خبرنگار از ،اکبر انبارته معاون فرماندار هشترود در جلسه کار و اشتغال شهرستان با بیان اینکه با این مبلغ برای 489 ایجاد اشتغال شده اضافه کرد: این طرح ها در و تسهیلات در قالب پایدار روستایی و عشایری، اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی می باشد.

او با بیان اینکه شهرستان هشترود در جذب تسهیلات عملکرد خوبی داشته است اضافه کرد: مسئولین شهرستان در جذب سرمایه گذار تلاش می کنند، ولی گا ها دیده می شود که بعضی از ادارات وبانک ها در پرداخت تسهیلات وانجام امورات اداری چندان مطلوب وقابل قبول انجام وظیفه نمی کنند واین کار موجب می شود که سرمایه گذار از سرمایه گذاری دراین شهرستان پشیمان شود ودر شهر های دیگر سرمایه گذاری نماید.

او خاطر نشان کرد: مسئولان باید با نگاه اقتصادی به حوزه اشتغال زایی وتوسعه منطقه باشندودر توسعه پایدار منطقه هرچه در توان دارند به کار گیرند، چون اگر توسعه پایدار روی دهد باعث خواهد شد که مهاجرت ها معکوس کاهش شودواین کار موجب پیشرفت منطقه وآبادانی وعمران روستا ها را فراهم می سازد.

معاون فرماندار هشترود اظهار امیدواری کرد وگفت:بانک ها در کمک به سرمایه گذاران از هیچ کمکی دریغ نکنند وسلیقه ای عمل نکنند وتلاش کنند که سرمایه گذار جذب شود ونه اینکه با یک اهمال کاری موجب شوند که سرمایه گذار از منطقه برود.

انبارته در ادامه به مدیریت صحیح در واگذاری تسهیلات از طریق ادارات هم پرداخت وگفت:باید ادارات فردی را که برای دریافت تسهیلات معرفی می کنند از همان زمان طرف را راهنمایی کنند که تسهیلات را در اموری که تقاضا داده است به کار گیرد. به نام مثال فردی تقاضای تسهیلات دامداری کرده است، گا ها دیده شده است که همان تسهیلات را درجا های دیگر به کار گرفته است واصلا در زمینه اشتغال هم حرکتی انجام نداده است واین جاست که اداره متولی باید در معرفی وپرداخت تسهیلات جدیت نشان دهند.

هم اکنون در شهرستان هشترود 3 هزار و 413 کارگاه وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 313 کارگاه فعال و مابقی نیمه فعال هستندوهمچنین 3 هزار و417 نفرمشغول بکار هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1801

به "پرداخت 31 میلیارد و 306 میلیون تومان درقالب طرح اشتغالزایی درهشترود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 31 میلیارد و 306 میلیون تومان درقالب طرح اشتغالزایی درهشترود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید