پرداخت سود سال 98 سهام عدالت به بیش از 43.6 میلیون نفر خبرنگاران

به گزارش ایپتن، سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای با ارایه توضیحاتی در مورد پرداخت سود سال 98 سهام عدالت، خاطرنشان کرد که روز گذشته 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از مشمولان سهام عدالت در کشور، نیمی از سود سهام خود را دریافت کردند.

پرداخت سود سال 98 سهام عدالت به بیش از 43.6 میلیون نفر خبرنگاران

به گزارش گروه مالی از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره پرداخت سود سال سهام عدالت ارائه داد.

در متن این اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان 50 درصد از سود متعلق به هر سهام دار در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از سهام داران که اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت نموده بودند، انجام شد.

تعداد کل مشمولین سهام عدالت 49 میلیون و 148 هزار و 775 نفر است که از این بین، بیش از دو میلیون و 600 هزار نفر فوت نموده اند که سود سهام این گروه، در حساب های آنان تا زمان معین تکلیف قانونی باقی خواهد ماند.

در ادامه این متن اطلاعیه اعلام شده است: مابقی افراد کسانی هستند که اطلاعات حساب های ایشان برای واریز سود سهام در دسترس نیست و آن دسته از هم وطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی ننموده اند می توانند به وسیله ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام یا به وسیله مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل نمایند.

از سوی دیگر با توجه به گستردگی عملیات واریز سود، پیامک های اطلاع رسانی توسط شبکه بانکی به تدریج برای سهامداران ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1563

به "پرداخت سود سال 98 سهام عدالت به بیش از 43.6 میلیون نفر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت سود سال 98 سهام عدالت به بیش از 43.6 میلیون نفر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید