پاشایی: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است، یاری داور گل را تقدیم تیم گل گهر کرد

به گزارش ایپتن، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انگیزه دادن به تیمی که از نظر شرایط اقتصادی مسائل زیادی دارد خیلی سخت است

پاشایی: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است، یاری داور گل را تقدیم تیم گل گهر کرد

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست وهشتم لیگ برتر گفت: بابت شکست مقابل گل گهر باید از طرفداران خوب نفت مسجدسلیمان عذرخواهی کنم. تمام سعی و کوشش مان را کردیم؛ اما متأسفانه نتیجه باب میل ما رقم نخورد. انگیزه دادن به تیمی که از نظر شرایط اقتصادی مسائل زیادی دارد خیلی سخت است و باید بتوانید به بازیکن فوتبال انگیزه بدهید که بتواند خودش را ریکاوری کند.

وی در ادامه گفت: بازی ما با فولاد خوزستان تقریباً چهار روز پیش بود، تیم گل گهر اما 10 روز استراحت نموده بود. ما از گرمای اهواز وارد این بازی شدیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و 2 بر یک جلو بودم، ولی متأسفانه با توجه به گرما و فاصله کمی که از بازی با فولاد داشتیم بدن ها تحلیل رفت. البته گل سوم گل گهر قطعاً آفساید بود و یاری داور کاملاً اشتباه کرد و گل را تقدیم تیم گل گهر کرد. ما شرمسار طرفداران شدیم و ان شاءالله در بازی های بعد جبران کنیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1148

به "پاشایی: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است، یاری داور گل را تقدیم تیم گل گهر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است، یاری داور گل را تقدیم تیم گل گهر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید