وزارت نیرو، تقدیر عضو شورای شهر تهران از وزارت نیرو برای بهره برداری از تصفیه خانه ششم تهران

به گزارش ایپتن، خبرنگاران - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای به وزیر نیرو از عملکرد این وزارتخانه برای بهره برداری از تصفیه خانه ششم تهران قدردانی کرد.

وزارت نیرو، تقدیر عضو شورای شهر تهران از وزارت نیرو برای بهره برداری از تصفیه خانه ششم تهران

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، در متن نامه زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران چنین آمده است: کوشش ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترم وزارت نیرو موجب شد پروژه های تصفیه خانه ششم تهران و سه سامانه رینگ آبرسانی به شهر تهران على رغم تحریم های خصمانه و همه جانبه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران به ثمر نشیند و به بهره برداری برسد.

در ادامه این نامه آمده است: از این رو ضمن قدردانی، تکریم و پاسداشت از کوشش های متخصصان معزز که با توکل بر پروردگار متعال و تکیه بر دانش فنی روز و توان داخلی برای اعتلای ایران گام برمی دارند این موفقیت را به جناب عالی و تمام همکارانتان به ویژه در شرکت آب و فاضلاب استان تهران تبریک عرض می کنم.

عضو شورای شهر تهران در خاتمه این نامه اعلام کرد: امید است استمرار مدیریت علمی و هدفمند جناب عالی و کوشش و تکاپوی مجدانه آن مجموعه معظم موجب ارتقای روزافزون رضایت ملت شریف ایران و سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1326

به "وزارت نیرو، تقدیر عضو شورای شهر تهران از وزارت نیرو برای بهره برداری از تصفیه خانه ششم تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نیرو، تقدیر عضو شورای شهر تهران از وزارت نیرو برای بهره برداری از تصفیه خانه ششم تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید