واکنش تند نوبخت به ادعای تهدید روحانی به استعفا ، برخی نمایندگان دنبال تحقق هدف ترامپ در سال آینده هستند

به گزارش ایپتن، رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تهدید رئیس جمهوری به استعفا تاکید کرد: دروغی چون تهدید به استعفای رییس جمهور برای تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق فراتر از کذب و مضحک بودنش، اهانتی آشکار به همکاران خودشان در مجلس است.

واکنش تند نوبخت به ادعای تهدید روحانی به استعفا ، برخی نمایندگان دنبال تحقق هدف ترامپ در سال آینده هستند

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حساب توییتری خود نوشت: اردیبهشت امسال ترامپ رسماً اعلام نمود می خواهد صادرات نفت ایران را به صفر برساند. البته او به این هدفش نرسیده و نخواهد رسید اما نمی دانم چرا برخی ها در داخل و متأسفانه از نمایندگان مجلس اصرار دارند که هدف ترامپ حتماً در سال آینده محقق خواهد شد! به همین دلیل دروغی چون تهدید به استعفای رییس جمهور برای تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق! را نیز منتشر کرده اند که فراتر از کذب و مضحک بودنش، اهانتی آشکار به همکاران خودشان در مجلس است. آیا نمایندگان محترم مجلس چنین راحت مرعوب تهدیدهای تخیلی می شوند!؟

یکی از نمایندگان عضو فراکسیون ولایی در اظهاراتی مدعی شده بود که نوبخت نمایندگان مجلس را تهدید کرده است که در صورت رد لایحه بودجه 99 ممکن است کار به جایی برسد که آقای روحانی در منزل بنشیند و بیانیه ای بدهند که ما می خواستیم کارهایی انجام بدهیم دیگران مانع شدند.

محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس نیز ضمن تکذیب شایعه تهدید رئیس جمهوری به استعفا در صورت رد شدن کلیات لایحه بودجه 99 گفت: جریانی نانش در حاشیه سازی است و با مایوس کردن مردم می خواهند به برنامه های خود برسند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 700

به "واکنش تند نوبخت به ادعای تهدید روحانی به استعفا ، برخی نمایندگان دنبال تحقق هدف ترامپ در سال آینده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند نوبخت به ادعای تهدید روحانی به استعفا ، برخی نمایندگان دنبال تحقق هدف ترامپ در سال آینده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید