همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای افزایش یافت

به گزارش ایپتن، نهاد آزمون استخدام بخش خصوصی و سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری به منظور افزایش اشتغال مهارت آموختگان تفاهم نامه ای امضاء کردند.

همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای افزایش یافت

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، نهاد آزمون استخدام بخش خصوصی و سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری در جهت توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای یک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

بعد از استان های آذربایجان غربی و همدان در سال 99 استان چهارمحال و بختیاری به جمع همکاران راهبردی آزمون استخدام بخش خصوصی پیوست.

هدف از آن توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری در شرکت های دانش بنیان و خلاق، صنعتی و فناور و بعلاوه توسعه آموزش های تقاضا محور برای برطرف خلا های آموزش و بالا بردن کیفیت آن است.

این اقدام در سالی که به نام فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی مزین شده گامی برای رونق فعالیت کسب و کار ها با تامین نیروی انسانی از یک سو و ایجاد فرصت شغلی برابر برای افراد ماهر و توانمند از سوی دیگر است. تا کنون چهار دوره از آزمون استخدام بخش خصوصی برگزار شده است و کارجویان به وسیله این آزمون به شرکت های دانش بنیان، تجاری و صنعتی برای کار دعوت شده اند.

آزمون استخدام بخش خصوصی افراد را بر اساس مهارت و توانمندی مورد ارزیابی قرار می دهد نه مدرک تحصیلی و کمکی برای برطرف دغدغه اشتغال افراد جامعه است. بعلاوه پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در امسال برگزار می گردد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.inre.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1707

به "همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید