مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان در کانون فراخوان داد

به گزارش ایپتن، فراخوان مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان ویژه بچه ها و نوجوانان برای پاس داشت کوشش های مدافعان سلامت و کادر درمان از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد.

مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان در کانون فراخوان داد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این رویداد در چهار قالب ادبی و هنری نقاشی، عکس، شعر و داستانک (داستانِ کوتاهِ کوتاه) برای بچه ها و نوجوانان 4 تا 18 سال برگزار می گردد.

بر اساس فراخوان مهرواره ستاره های بی نشان علاقه مندان می توانند با موضوع های دوستت دارم قهرمان، قهرمان این روز های من، لبخند یک فرشته، پروانه های سپید، فرشته های بیدار، خط مقدم مهربانی، دست ها را باید شست و ماسک من، لبخند تو به خلق اثر بپردازند.

بر همین اساس در بخش نقاشی گروه های سنی 4+ نوباوه، 7+ نوخوان، 9+ نونهال، 11+ نونگاه و 15+ نوجوان (تا 18 سال) می توانند با تکنیک آزاد و اندازه دلخواه خود اثر هنری خلق و از آن با گوشی تلفن همراه با کیفیت خوب عکس بگیرند و ارسال نمایند.

در بخش عکس نیز گروه های سنی 7+ نوخوان، 9+ نونهال، 11+ نونگاه و 15+ نوجوان (تا 18 سال) می توانند عکس هایی را که با دوربین یا گوشی تلفن همراه خود ثبت نموده اند با فرمت jpg و حداکثر حجم یک مگابایت ارسال نمایند.

در همین حال در بخش شعر و داستان نیز علاقه مندان گروه های سنی 11+ نو نگاه و 15+ نوجوان (تا 18 سال) می توانند در تمام قالب های شعری آثار خود را ارسال و در بخش داستان کوتاه نیز 250 کلمه (یک صفحه A4) در قالب فایل word با فونت Bnazanin 14 ارسال نمایند.

یادآوری می گردد علاقه مندان به شرکت در این مهرواره که هم زمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) و گرامی داشت روز پرستار منتشر شده، تا 10 بهمن 1399 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه کانون مجازی به نشانی kpf.ir و تکمیل فرم مورد نظر در بخش مهرواره ستاره های بی نشان بارگذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1391

به "مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان در کانون فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرواره هنری و ادبی ستاره های بی نشان در کانون فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید