محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، محبوبه وحدانی دانشجوی نخبه ای که توانست برای چندمین بار قله های موفقیت را فتح کند، اکنون در فتح جدید خود رتبه یک کنکور دکتری را به دست آورد. وی پیشتر نیز توانسته بود رتبه 198 کارشناسی و 2 کارشناسی ارشد را به نام خود ثبت کند. محبوبه وحدانی از معدود دختران روستایی زاده است که توانسته است استعداد و توانایی خارق العاده خود را به نمایش بگذارد. وی ثابت کرد که بدون امکانات رفاهی و کلاس های متنوع که بیشتر جنبه مافیایی در کنکور را دارند، نیز می توان به موفقیت رسید.

محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با تور 9 روز کانادا + خدمات اخذ ویزا بهترین ها را تجربه کنید.

وحدانی نه تنها در رقابت با دانشجویان شهر های عظیم توانسته است، پیروز میدان سخت پیروزیت شود بلکه روی تمام امکانات و کلاس هایی که ادعای زیادی در کسب پیروزیت برای دانش آموزان و دانشجویان دارند را نیز کم کرد. دختر روستایی زاده که با پیروزیت های پی درپی خود نشان داد، همه چیز امکانات و رفاه نیست این روز ها خبرساز شده است. او به همه فهماند که پیروزیت دلیل و اراده می خواهد، و آدمی برای رسیدن به نهایت مقصود و هدف هایش تنها می بایست بر تلاش و تلاش خود تکیه زند.

محبوبه وحدانی این روز ها به عنوان یکی از پیروز ترین چهره های مناطق محروم شناخته می شود که توانسته است در رقابت سنگین با رقبای خود در ماراتن کنکور دکتری 99 روی سکوی اول بنشیند. وی در مصاحبه خود اعلام نموده که به شدت به علم و دانش علاقه مند است و میخواهد تا تحصیلات خود را نیز بعد از دکتری ادامه دهد. وحدانی با اشاره به کمبود ها و محرومیت های روستای خود می گوید که در آینده حتماً به روستای خود برمی شود و در راه آبادانی و پیشرفت آن تلاش می نماید. نکته قابل توجه اینکه خانم وحدانی در هیچ یک از کلاس های کنکور در هیچ مقطعی شرکت ننموده است. وی تنها باپشتکار و تلاش خود توانسته با انتخاب روشی اصولی و مؤثر رتبه یک دکتری و رتبه های برتر ارشد و کارشناسی را در کشور کسب کند.

وحدانی در خاتمه صحبت های خود اظهار کرد، به روستا و فعالیت های آن علاقه زیادی دارد، و همواره برای کار های خود در روستا و درس خواندن برنامه دارد. نکته قابل تأمل اینکه وی برخلاف هم سن و سالان خود در هیچ شبکه مجازی فعالیت نداشته و بیشتر وقت خود را صرف درس خواندن و کار های روزمره خانه و روستا می نماید.

جزئیات کنکور دکتری 99

بالاخره باوجود کرونا و مخالفت های بعضی مسئولان و نگرانی خانواده ها کنکور دکتری 99 برگزار گردید. این آزمون که قرار بود در اواخر اسفندماه برگزار شود برای چندین بار به تعویق افتاد. باوجود همه مخالفت ها و مشکلاتی که ویروس کرونا پیش روی همه گذاشت، بالاخره کنکور دکتری در روز پنج شنبه 9 مردادماه برگزار گردید.

نتایج اولیه این آزمون نیز روز شنبه یکم شهریورماه منتشر شد. دانشجویانی که در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند، می بایست از روز دوشنبه سوم شهریورماه تا روز چهارشنبه 5 شهریورماه 99 نسبت به انتخاب رشته محل های خود اقدام نمایند. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند حداکثر 50 کد رشته محل را در با توجه به رشته امتحانی خود انتخاب نمایند.

قابل ذکر است که دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است. اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مراحل بعدی (مصاحبه، آنالیز سوابق علمی و پژوهشی) نیز در اواخر شهریورماه به وسیله همین سازمان منتشر خواهد شد.

کنکور دکتری سال جاری با یک پدیده و نخبه شگفت انگیز روبه رو بود. پدیده ای کم یاب از روستایی محروم و دورافتاده به نام محبوبه وحدانی که توانسته رتبه یک این آزمون را به دست آورد. دختری که فعل خواستن را به توانستن تبدیل کرد، و نشان داد که پیروزیت چندان هم دور از ذهن نیست. فقط باید برای به دست آوردن آن برنامه داشت و تلاش کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1171

به "محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری" امتیاز دهید

1 کاربر به "محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید