فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال شد

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، به دنبال نارضایتی اعضای هیات مدیره و طرفداران استقلال از نتایج و عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر، احمد مددی در نشستی که صبح روز سه شنبه با محمود فکری داشت، با وی به توافق رسید تا این مربی از مسئولیتش استعفا کند.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال شد

به دنبال جدایی محمود فکری، رایزنی با سه گزینه مد نظر باشگاه استقلال جدی تر از قبل پیگیری شد و در نهایت هیات مدیره این باشگاه امروز چهارشنبه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی آبی پوشان برای ادامه لیگ برتر انتخاب کرد.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال ضمن اعلام خبر توافق استقلال با فرهاد مجیدی، از اعلام مدت زمان این قرارداد و جزئیات آن خودداری کرد و گفت که در روزهای آینده همه چیز معین خواهد شد.

البته باشگاه استقلال بعدازظهر امروز در خبر رسمی خود تاکید نمود قرارداد مجیدی دو سال و نیمه خواهد بود.

مجیدی فصل گذشته و بعد از جدایی آندره استراماچونی راهنمایی استقلال را بر عهده گرفت و در لیگ برتر نایب قهرمان شد. این مربی بعد از فینال جام حذفی و ناکامی استقلال در رسیدن به عنوان قهرمانی، از استقلال جدا شد.

جواد نکونام، امیر قلعه نویی و ساکت الهامی سه گزینه دیگر برای راهنمایی استقلال بعد از استعفای فکری بودند که شرایط حضورشان در این تیم فراهم نشد.

استقلال که در خاتمه هفته شانزدهم لیگ برتر 27 امتیازی است و در رده سوم جدول قرار گرفته است، روز شنبه آینده به مصاف تیم رده چهارمی فولاد خوزستان می رود و مجیدی اولین مسابقه رسمی خود را با تیم جواد نکونام برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1509

به "فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید