شاکی کوین اسپیسی دست به خودکشی زد

به گزارش ایپتن، آری بِن نویسنده نروژی و یکی از افرادی که کوین اسپیسی را به سوء رفتار اخلاقی متهم کرده بود به زندگی خود سرانجام داد.

شاکی کوین اسپیسی دست به خودکشی زد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، آری بن که بین سال های 2002 تا 2016 همسر شاهزاده لوئیس مارتا نروژ بود در حالی در سن 47 سالگی دست به خودکشی زد که در سال 2017 طی یک مصاحبه رادیویی از تجربه برخورد با کوین اسپیسی بازیگر آمریکایی در یک مراسم صحبت کرده بود و او را به سوء رفتار اخلاقی متهم کرده بود.

اسپیسی در زمان مطرح شدن این صحبت ها واکنشی به این اتهامات نشان نداد.

اسپیسی که در سال 2000 برای بازی در فیلم زیبای آمریکایی پیروز به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد؛ اولین بار در سال 2017 توسط آنتونی رپ متهم به سوءرفتار اخلاقی در سال 1986 شد؛ اتفاقی که برای اسپیسی بسیار گران تمام شد و باعث شد او از نقش سریال معروف خانه پوشالی و همچنین فیلم همه پول دنیا ساخته ریدلی اسکات کنار گذاشته شود. این بازیگر در سرانجام از رفتار خود عذرخواهی کرد و بعد از آن نیز نزدیک به 20 نفر مدعی شدند هدف سوء رفتارهای اخلاقی او قرار گرفته اند.

اسپیسی برنده دو جایزه اسکار برای فیلم های مظنونین همیشگی و زیبای آمریکایی است و تا به امروز 10 بار نامزد امی شده است. او همچنین در کارنامه اش جایزه های مهم دیگری همچون گلدن گلوب، تونی و بفتا را ثبت کرده است.

پس از لیندا کالکین و یک شاکی ناشناس، آری برن سومین متهم کننده کوین اسپیسی است که امسال درگذشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 699

به "شاکی کوین اسپیسی دست به خودکشی زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکی کوین اسپیسی دست به خودکشی زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید