رزم حسینی: در فراوری 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم

به گزارش ایپتن، وزیر صمت گفت: در چهار قلم کالای مهم مربوط به تجهیزات مبارزه با کرونا که وزارت صمت مسئول بوده است، به تولیدات خوبی رسیده ایم.

رزم حسینی: در فراوری 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، علیرضا رزم حسینی در سرانجام نشست کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان این مطلب اضافه نمود: در فراوری ماسک مازاد داریم و فراوریکنندگان تقاضای صادرات دارند و مجوز صادرات با تقاضای وزارت بهداشت در صورت مازاد احتیاج داخلی داده می گردد.

وی ادامه داد: در زمینه فراوری ونتیلاتور نیز دو کارخانه عظیم درحال فراوری و تأمین احتیاج وزارت بهداشت هستند و متقاضی صادرات نیز می باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: در زمینه فراوری دستگاه های اکسیژن ساز نیز واحد های فراوریی آمادگی فراوری و تأمین احتیاج وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارند.

رزم حسینی در مورد تأمین اکسیژن بیمارستان ها نیز بیان نمود: فولاد کشور (اصفهان، کرمان، یزد و بعضی استان های دیگر) بصورت رایگان اکسیژن به بیمارستان ها تحویل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل همه فراوریکنندگان و دست اندرکاران در تجهیزات مرتبط با کرونا در کشور به خودکفایی رسیدیم و این فرایند همچنان ادامه دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد صادرات اقلام مرتبط با کرونا گفت: بنابر تقاضای وزارت بهداشت اگر در کالایی مازاد احتیاج داخلی داشته باشیم، مجوز صادرات هم خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1347

به "رزم حسینی: در فراوری 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزم حسینی: در فراوری 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید