خبرنگاران 52 میلیارد ریال غرامت برای محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود

به گزارش ایپتن، شهرکرد - خبرنگاران - مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز واریز 52 میلیارد ریال غرامت بیمه محصولات کشاورزی به حساب کشاورزان و دامداران خسارت دیده استان در سال زراعی 99-98 خبر داد.

خبرنگاران 52 میلیارد ریال غرامت برای محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود

هوشنگ طاهری میرقائد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در سال زراعی 99-98 صندوق بیمه محصولات کشاورزی در استان با صدور بیش از 142 هزار بیمه نامه در زیر بخش های آبزیان، محصولات زراعی، باغی، دام سبک و سنگین، طیور، منابع طبیعی، تنه درختان و ابنیه، بیش از 90 درصد برنامه ابلاغی خود را تحقق بخشیده و رتبه سوم کشوری در این زمینه را کسب کرده است.

وی پرداخت غرامت به محصولات کشاورزی را در راستای حمایت از بخش کشاورزی دانست و اضافه کرد: صندوق بیمه محصولات کشاورزی همچنان در حال بررسی و پرداخت غرامت سایر بیمه گذاران خسارت دیده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در یک ماهه نخست سال زراعی 1400-1399 بیش از 690 فقره بیمه نامه در استان صادر شده است.

طاهری میرقائد شرح داد: در سال زراعی جاری تا به امروز 14 هزار دام سبک و سنگین، 375 هزار قطعه طیور و 300 هکتار از محصولات زراعی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران،چهارمحال و بختیاری با تولید بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصول باغی، زراعی، دامی و شیلاتی 66هزار بهره بردار در این بخش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1249

به "خبرنگاران 52 میلیارد ریال غرامت برای محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 52 میلیارد ریال غرامت برای محصولات کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید