خبرنگاران کمیته امداد گچساران بیش از چهار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت کرد

به گزارش ایپتن، گچساران- خبرنگاران-رئیس کمیته امداد خمینی (ره) گچساران گفت:سال جاری چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و خانواده های دارای نوزادان چندقلویی در این شهرستان پرداخت شده است.

خبرنگاران کمیته امداد گچساران بیش از چهار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت کرد

محمد خادمی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گچساران گفت:یک میلیارد ریال برای تامین هزینه شیرخشک پنج قلوهای گچسارانی به مدت 2 سال به این خانواده پرداخت شده است.

وی بیان نمود: همچنین مبلغ 800 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای تامین سایر هزینه ها به خانواده پنج قلوهای گچسارانی پرداخت شده است.

اردیبهشت امسال بانوی 34 ساله گچساران نوزادان پنج قلوی خود را سالم به جهان آورد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز داشت: همچنین یک خانواده دیگر که صاحب فرزندان سه قلو هستند مبلغ 600میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 100 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض یاری معیشتی پرداخت شد.

خادمی گفت: همچنین به خانواده های گچسارانی خسارت دیده از انتشار ویروس کرونا که به صورت نیمه تعطیل شده اندمبلغ 2 میلیارد و 21 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: این اعتبار به 648 نفر پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران بیان نمود: پنج فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در امسال اهدا شده است و 20 فقره جهیزیه دیگر در حال تامین برای مددجویان این شهرستان است.

وی اضافه نمود: در سال گذشته به 640نفر تسهیلات بلاعوض به مبلغ 16 میلیارد و 850 میلیون ریال در حوزه حمایتی و مبلغ هشت میلیارد و 48 میلیون ریال در حوزه درمان به مددجویان گچسارانی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) گچساران مطرح نمود: همچنین در سال گذشته مبلغ 29 میلیارد ریال تسهیلات ضروری بلاعوض به 58 نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

وی تاکید نمود: سال گذشته 130 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.

خادمی گفت: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

خادمی ابراز داشت: 350 طرح اشتغال زایی در زمینه های تولیدی شامل کشاورزی، دام پروری، صنایع دستی و خدماتی سال گذشته تا به امروز برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران اجرا شده است.

خادمی بیان نمود: سال گذشته در زمینه یاری به ازدواج جوانان 68 زوج زیر پوشش این نهاد حمایتی مبلغ 2 میلیارد و 110 میلیون ریال پرداخت شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد گچساران درحوزه فرهنگی برای برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و برگزاری دوره های آموزشی280 میلیون ریال هزینه نموده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز داشت: در سال گذشته مبلغ 14 میلیارد و 883 میلیون ریال یاری بلاعوض برای احداث مسکن به 180 خانوار مددجوی این شهرستان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از درآمدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل مشارکت های مردمی تامین می گردد توضیح داد: سال گذشته مبلغ 33 میلیارد ریال از 10هزار و 104 صندوق صدقات در گچساران جمع آوری شد.

خادمی گفت: همچنین پارسال 18 میلیارد ریال زکات در گچساران جمع آوری شد.

در حال حاضر بیش ازسه هزار و 175 خانوار با جمعیتی افزون برهفت هزار و570 نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1118

به "خبرنگاران کمیته امداد گچساران بیش از چهار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته امداد گچساران بیش از چهار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید