خبرنگاران کفاشیان: به عنوان نایب رییس اول در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت

به گزارش ایپتن، تهران- خبرنگاران- رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: انشاالله به عنوان نایب رییس اول در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت؛ درباره سرپرستی هم در جلسه هیات رییسه تصمیم گرفته می شود.

خبرنگاران کفاشیان: به عنوان نایب رییس اول در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت

علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران راجع به اینکه هیات رییسه باید او را انتخاب کند، گفت: هیات رییسه نباید مشخص کند. دوره محرومیت من تمام شد و به همین دلیل در فدراسیون فوتبال حاضر شدم. در اولین جلسه هیات رییسه هم شرکت می کنم.

وی در ادامه اضافه نمود: خودم هم نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. قرار شد اولین جلسه هیات رییسه با حضور من برگزار شود.

کفاشیان همچنین درباره نقش خود در فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز محمدمهدی نبی دبیرکل فدراسیون حضور نداشت. قرار شد آخرین گزارش ها را بدهد. باید چند روز بگذرد و من اطلاعاتم را به روز کنم. انشاالله به عنوان نایب رییس اول در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت.

وی شرح داد: سه چهار روز فرصت بدهید تا همه چیز مشخص شود. درباره سرپرستی هم در جلسه هیات رییسه تصمیم گرفته می شود. من فعلا به عنوان نایب رییس در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت.

وی درباره شناختش از بهروز زنجانی نیز گفت: او دوست کارلوس کی روش بود و شاید با او جلسه داشته باشد اما در فدراسیون حضور نداشت. اصلا هیچ کمکی هم به تیم ملی نداشت.

کفاشیان درباره ماجرای قرارداد مارک ویلموتس با تیم ملی ایران گفت: اصلا در جریان قرارداد مارک ویلموتس نبوده و نیستم.

وی در سرانجام راجع به جلسه با حیدر بهاروند گفت: جلسه خاصی نبود و صرفا یک خوشامدگویی بود که انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1066

به "خبرنگاران کفاشیان: به عنوان نایب رییس اول در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کفاشیان: به عنوان نایب رییس اول در فدراسیون فوتبال حضور خواهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید