خبرنگاران پیروانی: امیدوارم بدهی به خارجی ها مشکل ساز نشود

به گزارش ایپتن، تهران- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی برای این باشگاه مشکل ساز نگردد و گفت: روزهای سختی در پیش داریم و باید با برنامه ریزی، پول آنان پرداخت گردد.

خبرنگاران پیروانی: امیدوارم بدهی به خارجی ها مشکل ساز نشود

افشین پیروانی در گفت وگویی تلویزیونی، گفت: باید زحمت کشید و کوشش کرد که به صورت متوالی قهرمان شوید. همه کوشش کردند تا این قهرمانی را به طرفداران تقدیم کنیم. شادمانیم که توانستیم برای طرفداران شور و نشاط به وجود آوریم و امیدوارم کرونا زودتر تمام گردد تا این شادی را با هم جشن بگیریم.

وی در مورد حفظ قهرمانی در روزهایی که پرسپولیس بدهی زیادی به خارجی ها دارد، گفت: برانکو، کالدرون و به خصوص بشار رسن که الان جزو بازیکنان زحمت کش و محبوب تیم است برای تیم کوشش کردند و وظیفه است قدردان باشیم و پول آنها را پرداخت کنیم. حالا این پول از چه طریقی تامین می گردد را مسوولان باشگاه بهتر می توانند پاسخگو باشند.

پیروانی با بیان اینکه نباید بحث اقتصادی آسیبی به تیم وارد کند، گفت: بهتر است کارگروهی تشکیل گردد و برنامه ریزی نمایند. بازیکنان خارجی هم با وجود مسائل کوشش کردند و فکر می کنم روزهای سختی را در پیش داریم. حیف است طرفدارانی که چند سالی است شادمان هستند، نگران این مساله باشند. حفظ قهرمانی سخت تر است و به عنوان عضو کوچکی از باشگاه امیدوارم که این بدهی ها مشکل ساز نگردد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: لیگ قهرمانان آسیا که تقابل نابرابری است را در پیش داریم. دور رفت با الدحیل در قطر بازی کردیم و اکنون دور برگشت هم باید در قطر به مصاف آنان برویم. این تیم هفته گذشته ماندژوکیچ را کنار گذاشته و بازیکن برزیلی را با 12 میلیون یورو جانشین نموده است. همه تیم های ایرانی جدال نابرابری با حریفان در آسیا دارند.

وی گفت: ما هم مشکل داشتیم و مربیان و بازیکنان پول نگرفتند و حتی گفتن آن قشنگ نیست. باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که صبوری نموده اند.

پیروانی در مورد جام حذفی نیز، شرح داد: درپی آن هستیم تا سومین دبل تاریخ را داشته باشیم و در جام حذفی هم قهرمان شویم.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1122

به "خبرنگاران پیروانی: امیدوارم بدهی به خارجی ها مشکل ساز نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروانی: امیدوارم بدهی به خارجی ها مشکل ساز نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید