خبرنگاران پلیس فتا ایلام نسبت به خریدهای اینترنتی مردم هشدار داد

به گزارش ایپتن، ایلام-خبرنگاران- رئیس پلیس فتای استان ایلام با هشدار در خصوص امکان کلاهبرداری افراد سودجو از مردم هنگام خریدهای اینترنتی، گفت: شهروندان توصیه های پلیسی را در این خصوص جدی بگیرند.

خبرنگاران پلیس فتا ایلام نسبت به خریدهای اینترنتی مردم هشدار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سرهنگ علی جمالی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای اینترنتی شهروندان در هنگام خرید توصیه های پلیسی را جهت بالا بردن امنیت خریدهای خود رعایت نمایند.

وی افزود: در این ایام و با توجه به شرایط پیش آمده عموم مردم خریدهای خود را به وسیله اینترنت انجام داده و در این ایام شاهد تبلیغات گسترده و زیادی از فروشگاه های اینترنتی تحت عنوان حراجی های نوروزی هستیم که با وعده هایی همچون تخفیفات ویژه و ارزان تر به دنبال طعمه های خود می گردند.

رییس پلیس فتا ایلام یاداور شد: شهروندانی که قصد خرید اینترنتی را دارند باید نکاتی چون فعال نمودن رمز دوم یکبار مصرف کارت های بانکی خود را فعال نموده و از آن استفاده نمایند.

سرهنگ جمالی افزود: مردم برای اطمینان از خریدهای خود تا حد امکان از فروشگاه های جشنواره بهاره مجازی که اسامی آن ها در سایت https://bahar99.ir است خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند.

وی گفت: مردم باید توجه نمایند حتما در خریدهای اینترنتی از فروشگاه هایی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید نموده و در هنگام پرداخت وجه مراقب سایت های فیشینگ باشند.

سرهنگ جمالی افزود: همچنین شهروندان باید مراقب تبلیغات آگهی های جعلی بوده و به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد غریبه قرار نداده و از اصالت و هویت فروشگاه مطمئن شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 874

به "خبرنگاران پلیس فتا ایلام نسبت به خریدهای اینترنتی مردم هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس فتا ایلام نسبت به خریدهای اینترنتی مردم هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید