خبرنگاران هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه در ایام نوروز مسافر نمی پذیرند

به گزارش ایپتن، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از تعطیلی هتل ها و مراکز اقامتی استان در تعطیلات نوروز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه در ایام نوروز مسافر نمی پذیرند

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

امید قادری روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان و به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، تمامی مراکز اقامتی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، بوم گردی و ... تا اطلاع بعدی از پذیرش هرگونه توریست داخلی و خارجی خودداری خواهند کرد.

او با اعلام اینکه همه مراکز اقامتی استان در این ایام تعطیل هستند، به منظور حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا هیچ گونه خدماتی به توریستان ارایه نخواهد داد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه ️نصب چادر در پارک های استان کرمانشاه نیز دارای ممنوعیت است، از مردم سراسر کشور خواست در زمان مناسب به استان کرمانشاه سفر نمایند.

قادری با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به مسافران در ایام نوروز ارایه نمی گردد، توضیح داد: ستاد سفرهای نوروزی استان کرمانشاه با رویکرد مقابله با ویروس کرونا در این ایام با نظارت جدی با هرگونه تخلفی در مجموعه های اقامتی و پذیرایی برخورد قانونی خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در انتها توضیح داد: با برنامه ریزی های وزارت میراث فرهنگی فرصت مسافرت برای مردم بعد پشت سر گذاشتن بحران ناشی از ویروس کرونا فراهم خواهد شد، از مردم خواهش می کنیم در خانه بمانند و سفرهای خود را به صورت مجازی و با تماشای تصاویر جاذبه های توریستی کشور تجربه نمایند.

27 هتل، سه هتل آپارتمان، 19 مهمانپذیر، هفت سفره خانه، 15 واحد پذیرایی بین راهی منفرد، 17 رستوران بین راهی، 14 مجتمع توریستی، حدود 20 اقامتگاه بوم گردی، 50 خانه مسافر دارای مجوز موقت در سطح استان وجود دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست 6 نفر آمار مبتلایان این استان به 158 نفر رسید که 14 نفر از آنان فوت نموده اند.

دکتر محمدابراهیم صبور روز پنجشنبه (29 اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز 784 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 653 نفر از آنان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 889

به "خبرنگاران هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه در ایام نوروز مسافر نمی پذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هتل ها و مراکز اقامتی کرمانشاه در ایام نوروز مسافر نمی پذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید