خبرنگاران بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد

به گزارش ایپتن، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی بوکان گفت: با مصوبه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا و درخواست های مردمی، بازار معاملات ارز این شهرستان تعطیل شد.

خبرنگاران بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد

سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: تجمع در بازار دلارفروشان واقع در بوستان ساحلی این شهرستان و ایجاد بازار مشابه در هر نقطه ای از شهر با هدف خرید و فروش اسکناس خارجی ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده تجمع و خریدوفروش اسکناس، با هماهنگی مرجع قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: این اقدام در جهت حفظ سلامت شهروندان انجام می گردد و انتظار داریم شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ حیدری همچنین از کشف 600 جفت دستکش احتکار شده در این شهرستان اطلاع داد و اضافه کرد: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان و با هماهنگی دادستانی و تعزیرات حکومتی، مقداری دستکش از انبار فردی در یکی از محلات بوکان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این ارتباط چند نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدمایت جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل داده شدند.

بازار دلارفروشان از زمان گران شدن ارز خارجی در بوستان ساحلی بوکان تشکیل شده و هر روز تعداد زیادی از شهروندان در این مکان برای خرید و فروش جمع می شوند؛ در بعضی از موارد علاوه بر اهالی بوکان از دیگر شهرهای همجوار نیز در این بازار حضور می یافتند.

بر اساس اعلام شبکه بهداشت و درمان بوکان یک مورد مثبت کرونا در این شهرستان مشاهده شده است که تحت مداوا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 855

به "خبرنگاران بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید