خبرنگاران استاد دانشگاه آمریکایی: تدریس در فضای مجازی سهم مبارزه من با کروناست

به گزارش ایپتن، نیویورک - خبرنگاران- استاد تاریخ دانشگاه هیستون تگزاس گفت با پذیرفتن اینکه شرایط بحران کرونا ادامه دار خواهد بود، سهم من برای مبارزه با فراگیر شدن این ویروس ادامه کلاس ها به صورت آنلاین است هرچند دشواری ها و سختی های مختلفی دارد.

خبرنگاران استاد دانشگاه آمریکایی: تدریس در فضای مجازی سهم مبارزه من با کروناست

ژرالد هورن استاد دانشکده مطالعات تاریخ آمریکا و آفریقا دانشگاه هیوستون روز پنج شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران درباره سهم خود در مبارزه با گسترش ویروس کرونای جدید، اضافه نمود: تمام کلاس هایی که در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا درس می دهم به صورت آنلاین خواهد بود و کوشش خواهم کرد راهی برای حفظ کیفیت تدریس بیابم.

وی توضیح داد: دانشگاه تمام کلاس ها را تعطیل نموده است و هرگونه جلسه و ملاقات حضوری در سطح مسئولان اجرایی، استادان و دانشجویان دانشگاه تا ماه آینده به تعلیق در آمده است. من تکالیف بیشتری به وسیله ایمیل برای آنها می فرستم.

این استاد دانشگاه اضافه نمود: همزمان کوشش می کنم تا از بعضی برنامه ها و نرم افزارها همچونتخت سیاه (Black Board) برای ارتباط گیری بهتر با دانشجویان در محیط تدریس مجازی بهره ببرم.

دکتر هورن با اشاره به سختی تدریس غیر حضوری گفت: تدریس آنلاین امکان رصد فعالیت دانشجویان را سخت می نماید و اگر آنها اهل انجام تکالیف خود نباشند، راهی برای گریز از انجام آن می یابند. این شرایط خیلی جالب نخواهد بود و هیچگاه کیفیت تدریس در کلاس را نخواهد داشت.

وی اضافه نمود: با توجه به خطرناک بودن این ویروس، من تمام برنامه های سفرم را لغو نموده ام. معمولا برای کار تحقیقاتم سفر می رفتم، اما این کار را باید متوقف کنم.

خبرنگاران از هورن پرسید که به عنوان یک مورخ پیامدهای فراگیر شدن ویروس کرونا را برای آمریکا و غرب چگونه می بیند؟

وی پاسخ داد: پیامدهای آن احتمالا بسیار جدی خواهد بود. وبای موسوم به مرگ سیاه در اروپای قرن چهاردهم، پیامدهای اجتماعی فراگیری داشت که از جمله آن یهود ستیزی بود که به شدت گسترش پیدا کرد و آنها را عامل این وبا می شمردند.

استاد دانشگاه هیوستون توضیح داد: اکنون فضایی از وحشت به وجود آمده که قابل درک است. با این حال کشور آماده مقابله نیست، زیرا نه نظام درمانی فراگیر برای همه وجود دارد و نه نظام فراگیر نگهداری از بچه ها در سنین پیش از مدرسه که کار را برای والدین بسیار سخت می نماید.

وی اضافه نمود: دولت می خواهد به شهروندان پول بدهد. این البته بی سابقه نیست. چند دهه پیش، طبقه پولدار در این کشور فهمیدند که اگر برای محله های فقیر نشین فاضلاب ایجاد ننمایند، خودشان دچار بیماری خواهند شد. اکنون با وضع مشابهی روبرو هستیم که حتی بعضی از جمهوریخواهان از بیمه درمانی همگانی و یاری اقتصادی به همه صحبت می نمایند، زیرا نگران پیامدهای آن برای خود هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 886

به "خبرنگاران استاد دانشگاه آمریکایی: تدریس در فضای مجازی سهم مبارزه من با کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاد دانشگاه آمریکایی: تدریس در فضای مجازی سهم مبارزه من با کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید