حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد، 10 هزار نفر در هر سالن

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، حضور یا عدم حضور تماشاگران داخلی در بازی های المپیک موضوعی بود که برای تصمیم گیری در رابطه با آن امروز دوشنبه نشست آنلاینی میان پنج نهاد برگزارکننده این بازی ها از جمله کمیته بین المللی المپیک و دولت های کلانشهرهای ژاپن و توکیو برگزار شد.

حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد، 10 هزار نفر در هر سالن

در این نشست که توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و وریکو کویکه فرماندار توکیو هم در آن شرکت داشتند سیاست حضور محدود تماشاگران داخلی برای بازی های المپیک نهایی شد.

بر این اساس مصوب شد که در جریان بازی های المپیک حداکثر 10 هزار تماشاگر اجازه ورود به هر مکان بازی را داشته باشند البته به شرطی که این تعداد از 50 درصد ظرفیت یک مکان بیشتر نشود.

سایت kyodo news با اعلام این مطلب تاکید کرده که همچنان انتظار می رود در صورت بدتر شدن شرایط عفونت قبل یا بعد از شروع بازی های المپیک در 23 جولای (اول مردادماه) گزینه برگزاری بازی ها بدون تماشاگر مورد توجه باشد.

تا به امروز بلیت 42 درصد از کل صندلی های سالن هایی که محل برگزاری رقابت های این دوره بازی ها هستند به فروش رفته است. البته بلیت های خریداری شده برای برخی از رویدادها از 50 درصد ظرفیت سالن عبور کرده اند.

در همین رابطه سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری بازی های المپیک در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که قرعه کشی جدیدی انجام خواهد شد برای اینکه مشخص شود چه کسی مجاز است بازی ها را از نزدیک تماشا کند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا 17 مردادماه برگزار می شود. پیش از این برگزارکنندگان این بازی ها در مورد حذف تماشاگران خارجی به نتیجه رسیده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1693

به "حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد، 10 هزار نفر در هر سالن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی شد، 10 هزار نفر در هر سالن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید