جیمی واردی فرصت طلب ترین مهاجم لیگ جزیره

به گزارش ایپتن، جیمی واردی مهاجم تیم فوتبال لستر سیتی با تبدیل 73 درصد از موقعیت های خود به گل، فرصت طلب ترین مهاجم این فصل لیگ جزیره است.

جیمی واردی فرصت طلب ترین مهاجم لیگ جزیره

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در ورزش فوتبال مهاجمان هر تیم نقش معین کننده ای در پیروزی دارند. فرصت طلب ترین مهاجمان از کم ترین موقعیت هایی که در اختیارشان قرار می گیرد بیشترین بهره برداری را نموده و در نقش گلزن ظاهر می شوند. در ادامه گزارش عملکرد فرصت طلب ترین مهاجمان این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس را آنالیز می کنیم.

جیمی واردی مهاجم تیم فوتبال لسترسیتی با زدن 19 گل در صدر جدول برترین گلزنان این فصل لیگ جزیره قرار گرفته است. این بازیکن 26 بار خود را در موقعیت گلزنی قرار داده است که پیروز شده 19 موقعیت را تبدیل به گل کند. واردی 73 درصد از موقعیت ها را تبدیل به گل نموده است.

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم تیم فوتبال آرسنال که با 17 گل زده در رده دوم برترین گلزنان لیگ جزیره قرار گرفته، در این فصل 27 موقعیت گلزنی داشته است که تنها 17 موقعیت را تبدیل به گل نموده است. اگرچه موقعیت های گلزنی اوبامیانگ بیشتر از واردی بوده است، اما نرخ تبدیل موقعیت به گل او 62 درصد بوده است.

رده سوم برترین گلزنان این فصل لیگ جزیره با 16 گل میان محمد صلاح و سرخیو آگوئرو مشترک است. سرخیو آگوئرو مهاجم تیم فوتبال منچستر سیتی از 23 موقعیت گلی که در اختیارش قرار گرفته، 16 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم 69 درصد از موقعیت های خود را تبدیل به گل نموده است. آگوئرو با این آمار رتبه دوم نرخ تبدیل موقعیت به گل در لیگ جزیره را از آن خود نموده است.

محمد صلاح مهاجم تیم فوتبال لیورپول از 26 موقعیت گلی که در اختیارش قرار گرفته، 16 گل به ثمر رسانده است. او توانسته 61 درصد از موقعیت های گلزنی خود را به ثمر برساند. او ضعیف ترین نرخ تبدیل موقعیت به گل را در میان برترین گلزنان لیگ جزیره دارد.

  • لیگ برتر فوتبال انگلیس؛ قهرمانی لیورپول به تعویق افتاد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1082

به "جیمی واردی فرصت طلب ترین مهاجم لیگ جزیره" امتیاز دهید

1 کاربر به "جیمی واردی فرصت طلب ترین مهاجم لیگ جزیره" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمی واردی فرصت طلب ترین مهاجم لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید