تورینو 2 - 2 یوونتوس؛ یک مملکت در خدمت اینتر! خبرنگاران

به گزارش ایپتن، دربی تماشایی یوونتوس و تورینو با تساوی 2-2 تمام شد.

تورینو 2 - 2 یوونتوس؛ یک مملکت در خدمت اینتر! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس در شبی که فاصله ای با شکست در دربی برابر رقیب همشهری نداشت، با گل دقیقه 80 کریس رونالدو از شکست گریخت و به تک امتیاز این ملاقات رضایت داد تا بیانکونری نیز مانند میلان امتیاز از دست بدهد.

در همان دقیقه دوم یوونتوس می توانست با حرکت آلوارو موراتا درون محوطه و ضربه زمینی او به گل اول دست یابد، اما ضربه او با عکس العمل سیریگو همراه شد.

در دقیقه شش آنسالدی با پاس به بیرون خود فرصت خوبی برای گلزنی ماندراگورا فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد این بار کریستیانو رونالدو با حرکت از گوشه محوطه فرصت مناسبی برای فدریکو کیه زا مهیا کرد، اما ضربه محکم این بازیکن توسط سیریگو دفع شد.

اما در دقیقه 13 این فدریکو کیه زا بود که بعد از یک و دو با آلوارو موراتا و ضربه ای تماشایی از زاویه ای سخت سیریگو را مغلوب نموده و گل اول یوونتوس را وارد دروازه کرد.

اما در ادامه تورینو در صدد جبران برآمد و در دقیقه 27 به گل رسید. ضربه مانداگورا با عکس العمل ووچیک شزنی همراه شد، اما در ادامه سانابریا با ضربه سر از فاصله ای نزدیک گل تساوی را به ثمر رساند.

در لحظات پایانی نیمه اول و روی ارسال دقیق خوان کوادرادو بود که آلوارو موراتا فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه سر او توسط سیریگو مهار شد و نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

اما در همان ابتدای نیمه دوم تورینو باز هم به گل رسید. سانابریا پشت محوطه حرکت نموده و ضربه او با اشتباه شزنی و بعد از برخورد توپ به دست او وارد دروازه شد و تورینو از حریف پیش افتاد.

یوونتوس خیلی زود می توانست با حرکت فدریکو کیه زا در گوشه محوطه تورینو به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع تورینو به بیرون رفت.

در ادامه و با ارسال دژان کولوسفسکی بود که کریستیانو رونالدو با ضربه سر محکم خود تا آستانه باز کردن دروازه تورین پیش رفت، اما سیریگو باز هم به زیبایی عکس العمل نشان داد. در دقیقه 70 رونالدو با حرکتی انفرادی از سمت راست قصد فرصت سازی داشت، اما ارسال او بلند بود و به کسی نرسید.

اما در دقیقه 79 و روی ارسال از سمت چپ بود که در نهایت رونالدو در دهانه دروازه با ضربه سر پیروز به گلزنی شد و علیرغم اینکه این گل ابتدا آفساید اعلام شد، اما داور بعد از بازبینی گل را پذیرفت.

دقایقی بعد ضربه رودریگو بنتانکور بعد از برخورد به مدافع تورینو در آستانه ورود به دروازه بود که با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت این ملاقات با تساوی 2-2 تمام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1555

به "تورینو 2 - 2 یوونتوس؛ یک مملکت در خدمت اینتر! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورینو 2 - 2 یوونتوس؛ یک مملکت در خدمت اینتر! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید