تشدید نظارت ها بر فضاها و تأسیسات گردشگری قصرشیرین

به گزارش ایپتن، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قصر شیرین از تشدید نظارت بر اماکن، فضاها و تأسیسات گردشگری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

تشدید نظارت ها بر فضاها و تأسیسات گردشگری قصرشیرین

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه بهرنگ بابایی امروز سه شنبه 20 اسفند 98 با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در مورد لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران، بازدید از تأسیسات گردشگری، دو بار در ماه انجام می گردد.

او گفت: همچنین به منظور پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، بازدید مشترکی با حضور ادارات نظارتی شهرستان از بعضی واحدهای گردشگری انجام و ضمن ارائه راه چاره بر برطرف نواقص احتمالی، تأکید شد و آموزش های لازم در مورد ضدعفونی و پاک سازی فضاها و امکانات مجموعه ها، نحوه پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا به مدیران و کارکنان واحدهای مربوطه داده شد.

بابایی گفت: در این بازدید شرایط سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، شرایط لباس خدمه، کنترل معتبر بودن کارت بهداشتی، شرایط انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و... توسط کارشناسان حاضر موردبررسی و ارزیابی نهاده شد و برای برطرف بعضی از مسائل، تذکرهای لازم به متصدیان واحدها داده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 862

به "تشدید نظارت ها بر فضاها و تأسیسات گردشگری قصرشیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت ها بر فضاها و تأسیسات گردشگری قصرشیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید