ترکیه وزیر دفاع یونان را اذیت کرد!

به گزارش ایپتن، فارس نوشت: رسانه های یونانی یکشنبه مدعی شدند که چند فروند جنگنده ترکیه برای بالگرد حامل وزیر دفاع و فرمانده نیروهای مسلح یونان ایجاد مزاحمت کردند.

ترکیه وزیر دفاع یونان را اذیت کرد!

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به نوشته وبگاه اکاثی مرینی وزیر دفاع یونان اظهار داشت که دو جنگنده ارتش ترکیه اوائل صبح یکشنبه با پرواز خود برای بالگرد حامل نیکلاس پاناگیاتوپولوس وزیر دفاع و کنستانسیوس فلوروس رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یونان ایجاد مزاحمت کردند.

به نوشته این رسانه، این دو مقام ارشد نظامی یونان در حال بازدید از جزایراوینوسیس، آگاتونیسی و فارماکونیسی بودند. این حادثه به دنبال برخاستن این بالگرد از جزیره اوینوسیس صورت گرفت.

رسانه های یونان به جزئیات بیشتر این حادثه هیچ اشاره ای نکردند. ترکیه نیز تا به امروز به این ادعا هیچ واکنشی نشان نداده است.

وزیر دفاع یونان چندی قبل در ملاقات با همتای ترکیه ای خود در حاشیه نشست ناتو، به وی توصیه کرد که آنکارا باید از فعالیت های تنش زا در منطقه خودداری کند. وزیر دفاع یونان در حاشیه نشست ناتو در بروکسل بلژیک به حلوصی آکار همتای ترکیه ای خود گفت که این کشور باید از هرگونه اقدام تنش زا در منطقه خودداری کند. اشاره وزیر دفاع یونان به عملیات اکتشافی و حفاری گاز ترکیه و انجام رزمایش در آب های دریای مدیترانه است.

یونان همچنین بارها از نقض مکرر مرزهای هوایی خود با ترکیه از سوی جنگنده های ارتش ترکیه خبر داده است. چندی قبل رسانه های این کشور نوشتند که چند فروند جنگنده اف-16 ترکیه با نقض حریم هوایی این کشور بر فراز جزایر کالاگروی در مرکز دریای اژه و در ارتفاع 26 هزار پایی پرواز کردند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 877

به "ترکیه وزیر دفاع یونان را اذیت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه وزیر دفاع یونان را اذیت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید