تروریست ها ادلب را 36 بار گلوله باران کردند

به گزارش ایپتن، معاون مرکز روسی آشتی برای سوریه روز پنجشنبه در یک نشست خبری از 36 بار گلوله باران منطقه کاهش تنش ادلب ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.

تروریست ها ادلب را 36 بار گلوله باران کردند

به گزارش خبرنگاران از مهر، الکساندر کارپوف معاون مرکز آشتی طرف های معارض در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه بامداد پنجشنبه در یک نشست خبری گفت که تروریست های وابسته به گروه جبهه النصره منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه را ظرف 24 ساعت گذشته 36 بار گلوله باران کردند.

کارپوف در این باره گفت: 36 مورد حمله توپخانه ای از سوی مواضع گروه تروریستی جبهه النصره ظرف 24 ساعت گذشته در منطقه کاهش تنش ادلب در استان های ادلب (15 حمله)، لاذقیه (12 حمله)، حماء (6 حمله) و حلب (3 حمله) ثبت شده است.

وی همچنین اظهار داشت که طبق داده های طرف سوری، مجموع این حمله ها بالغ بر 33 بار بوده است.

کارپوف با تأکید بر اینکه در 24 ساعت گذشته از سوی گروه های مسلح غیرقانونی و تحت حمایت ترکیه هیچ گونه حمله توپخانه ای ثبت نشده است، گفت که یگان های پلیس ارتش روسیه به اسکورت وسائل نقلیه در بزرگراه M-4 حدفاصل استان های الرقه و الحسکه ادامه می دهند.

گفتنی است که مرکز آشتی طرف های معارض در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه در فوریه 2016 تشکیل شد. وظایف این مرکز شامل امضای توافقنامه های در زمینه گروه توافقنامه های مسلح غیرقانونی و توافقنامه های انفرادی برای پیوستن به رژیم ترک مخاصمات و همچنین هماهنگ سازی برای تحویل کمک های بشردوستانه می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1530

به "تروریست ها ادلب را 36 بار گلوله باران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست ها ادلب را 36 بار گلوله باران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید