ترامپ به دنبال اخراج وزیر بهداشت آمریکا

به گزارش ایپتن، منابع خبری گفته اند در پی شدت دریافت نقدها از دولت دونالد ترامپ به دلیل مدیریت ضعیف بحران شیوع بیماری کووید-19 مقام های کاخ سفید اخراج وزیر بهداشت را آنالیز نموده اند.

ترامپ به دنبال اخراج وزیر بهداشت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از شدت دریافت انتقادها از مدیریت دولت در بیماری جهانگیر کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019)، اخراج الکس آزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی را آنالیز نموده اند.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد با آنکه دولت ترامپ در نخستین روزهای شروع این بیماری در آمریکا نسبت به خانه تکانی در وزارت بهداشت این کشور واکنش منفی نشان داده در روزهای گذشته متوجه شده خشم عمومی از آزار شدت گرفته است.

چند هفته پیش دونالد ترامپ در واکنش به نقدهای مبنی بر اینکه چرا دولت او برای مبارزه با کووید-19 دیر دست به کار شده در توئیتر نوشت که وزیر بهداشت تا مدت ها به او چیزی درباره شروع بیماری نگفته است.

جاد دیری، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به گزارش وال استریت ژورنال گفته که اخراج قریب الوقوعی در کار نیست.

آمریکا از لحاظ میزان ابتلا به بیماری کووید-19 و مرگ و میر ناشی از آن در صدر کشورهای جهان قرار گرفته است. ترامپ به دلیل اهمال در مبارزه با این بیماری آماج نقدها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 987

به "ترامپ به دنبال اخراج وزیر بهداشت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به دنبال اخراج وزیر بهداشت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید