ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات 170 میلیون دلار به جیب زد

به گزارش ایپتن، خبرنگاران : طبق اعلام رسانه های آمریکا دونالد ترامپ با ادعای وقوع تقلب، توانسته 170 میلیون دلار از هوادارانش جمع آوری کند.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات 170 میلیون دلار به جیب زد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، شماری از رسانه های آمریکایی از جمله سی ان ان و نیویورک تایمز در گزارشی اظهار داشتند دونالد ترامپ از زمان برگزاری انتخابات و با ادعای وقوع تقلب، توانسته 170 میلیون دلار از هوادارانش جمع آوری کند.

شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک منبع مطلع اظهار داشت دونالد ترامپ و کمپین وی توانسته اند بیش از 170 میلیون دلار از زمان برگزاری انتخابات جمع آوری نمایند؛ مسأله ای که به نوشته این شبکه خبری نوعی جمع آوری بزرگ یاری بوسیله ادعا های بی اساس ترامپ در مورد تقلب در انتخابات محسوب می گردد.

بر پایه این گزارش، این یاری ها به صندوق کمیته جمع آوری یاری های مشترک ترامپ واریز می گردد. این اقدام در حالی انجام می گردد که ترامپ کوشش دارد تا نظریه های توطئه در مورد سرقت نتیجه انتخابات آمریکا را برجسته کند.

همچنین طبق گزارش سی ان ان، این پول ها در کاهش بدهی های کمپین ترامپ و نیز به آینده سیاسی ترامپ یاری خواهد نمود.

همچنین با یاری های اجرا شده، کمیته سیاسی آمریکا را حفظ کنید (Save America) که کمتر از یک هفته پس از برگزاری انتخابات آمریکا از سوی ترامپ راه اندازی شد، می تواند حیات سیاسی خود را حتی پس از دوران ترامپ در کاخ سفید و نیز حتی در صورتی که ترامپ بار دیگر به سمتی عمومی نرسد، ادامه دهد.

کمپین ترامپ از ارائه رقم دقیقی که توانسته از یاری ها جمع آوری کند، خودداری نموده؛ اما روزنامه واشنگتن پست نخستین بار میزان پولی که ترامپ پس از انتخابات توانسته جمع آوری کند را بیش از 150 میلیون دلار تخمین زده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1341

به "ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات 170 میلیون دلار به جیب زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات 170 میلیون دلار به جیب زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید