بن سلمان می خواهد پیش از انتخابات آمریکا بر کرسی پادشاهی بنشیند

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، محمود رفعت کارشناس حقوق بین الملل با انتشار یک پست توئیتری به حوادث و تحولات اخیر در عربستان سعودی واکنش نشان داد.

بن سلمان می خواهد پیش از انتخابات آمریکا بر کرسی پادشاهی بنشیند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام نموده است: به نظر ورود ملک سلمان به بیمارستان و یا به عبارت بهتر وارد کردن آن به بیمارستان با هدف انتصاب محمد بن سلمان به عنوان پادشاه جدید پیش از انتخابات آینده آمریکا در ماه نوامبر اجرا شده است.

این کارشناس حقوق بین الملل در ادامه گفته است: بدون تردید اگر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروزی جو بایدن باشد بنابراین محال است که بن سلمان به کرسی پادشاهی دست پیدا کند.

وی همچنین یادآور شده است: روی کار آمدن بن سلمان در عربستان و تکیه زدن وی بر کرسی پادشاهی به مثابه یک فاجعه است برای عربستان بوده و آغازی برای انتها آن محسوب می گردد.

از سوی دیگر، محمد المختار الشنقیطی نویسنده موریتانیایی نیز در موضعی مشابه گفت: آیا زمان آن فرا رسیده است که ملک سلمان پیش از رفتن ترامپ از کاخ سفید از قصر پادشاهی اش بیرون رانده گردد؟

حدس های کارشناسان و ناظران سیاسی در مورد شرایط دربار پادشاهی عربستان سعودی پس از آن افزایش یافت که اخیراً ملک سلمان به صورت ناگهانی در بیمارستان بستری شد. رسانه های مختلف اعلام نموده اند که ملک سلمان در فضایی آکنده از نگرانی به بیمارستان منتقل شد.

در همین ارتباط، پایگاه العهد الجدید گفت: به نظر می رسد که سعودیها مسأله را مخفی می نمایند. موضوع بسیار بزرگتر از انجام آزمایش های پزشکی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1119

به "بن سلمان می خواهد پیش از انتخابات آمریکا بر کرسی پادشاهی بنشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن سلمان می خواهد پیش از انتخابات آمریکا بر کرسی پادشاهی بنشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید