برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در قشم

به گزارش ایپتن، ایرج اقلیمی، سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام کایاک در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این برنامه شرح داد و گفت: به خاطر سرمای هوا در تهران و اینکه این موضوع تمرینات را تحت تاثیر قرار ندهد باید محل اردو و تمرین را تغییر دهیم. در این فصل قشم محل خیلی خوبی برای تمرین قایقرانی است. به همین دلیل برپایی اردو در این جزیره در برنامه قرار داده ایم و به احتمال خیلی زیادی طی هفته های آینده این برنامه را اجرا می کنیم.

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در قشم

وی با تاکید بر گرمسیر بودن قشم و مثبت بودن این ویژگی برای تمرینات تیم ملی قایقرانی آب های آرام کایاک توضیح داد: علاوه بر این اردونشینان باید تمرین در مسافت طولانی تر از دریاچه آزادی را هم تجربه نمایند. این تجربه ای است که با تمرین در کیش به آن دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی آب های آرام کایاک در خصوص اینکه چرا این تیم همچون تیم ملی آب های آرام کانو کانادایی تمرین در بوشهر را در برنامه قرار نداده است؟، گفت: به هر حال هر مربی سلیقه و نظری دارد که بر اساس برنامه تمرینی تیمش را می چیند. علاوه بر این بوشهر هم ظرفیت پذیرش تعداد مشخصی اردونشین را دارد. شاید با اضافه شدن اردونشینان آب های آرام کایاک، شرایط تمرینی در بوشهر مساعد نمی شد. در کل نظر مثبتی روی تمرین در این استان نداشتم و بیشتر تمرین در قشم را مناسب حال تیم می بینیم.

اقلیمی با اشاره به رویدادهایی که تیم ملی آب های آرام کایاک برای حضور در آن آماده می گردد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دنیا و آسیا به ترتیب مرداد و مهرماه سال آینده در چک و چین برگزار می گردد. حضورمان در این رویداد قطعی است. ضمن اینکه اردیبهشت ماه سال آینده هم سه دوره کاپ دنیای در صربستان، مجارستان و پرتغال برگزار می گردد. حضور در این کاپ ها را هم در برنامه داریم البته شاید یکی از آنها حذف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 504

به "برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید