بازی سختی با فولاد داریم، کوشش برای کسب 3 امتیاز در بازی های خانگی

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان در تبریز گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای فولاد باشیم. ما بازی بسیار سختی داریم. البته همه بازی ها سخت است. فولاد در شرایط خاصی فوتبال بازی می نماید و با شرایط خاصی هم تیم شان را راهنمایی می نمایند که امیدوارم در ابتدا بازی بدون حاشیه ای داشته باشیم.

بازی سختی با فولاد داریم، کوشش برای کسب 3 امتیاز در بازی های خانگی

منصوریان سپس از کوشش برای کسب سه امتیاز در بازی های خانگی اطلاع داد و گفت: در بازی های خانگی حتماً باید پیروز شویم و بر همین اساس فردا برنامه ریزی خوبی داریم تا برابر تیم خوب فولاد پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص سبک بازی تیمش، گفت: اصول بازی ما، بازی مالکانه است. سعی ما بر این است که نقاط قوت حریف را کنترل کنیم و شرایطی ایجاد نگردد که تسلط حریف بر ما زیاد گردد. با بازیکنانی که داریم، می توانیم فوتبال مالکانه ارائه بدهیم. بررسی خوبی از حریف مان داریم و برای این کار 72 ساعت وقت گذاشتیم.

وی یادآور شد: ما یکی از چهار تیم پرهوادار کشور هستیم، اما متأسفانه این روزها بازی های لیگ برتر تبدیل به ملاقاتهای محبت آمیز سطح بالا شده و بیشتر بازی ها هم گل هستند.

منصوریان ادامه داد: داور ملاقات فردا، یک داور مقتدر و محکم است و اقتدار خود را در قضاوت های قبلی اش نشان داده. بعد از بازی با مس رفسنجان، یک انرژی مثبت بسیار خوبی به اردوی ما آمد. امیدوارم در سه ملاقات پیش رو نهایت امتیاز را بگیریم و تراکتور را به صندلی واقعی خود برسانیم و سه امتیاز در تبریز بماند.

منصوریان راجع به تغییر محل ملاقاتهای خانگی تراکتور، یادآور شد: ورزشگاه یادگار امامِ بدون تماشاگر، ما را اذیت می نماید. وقتی این ورزشگاه را خالی می بینیم، ما بیشتر از حریف تحت فشار قرار می گیریم. تا زمانی که کرونا شَرِ خود را از سر ما کم نکند، ما در ورزشگاه اختصاصی باشگاه بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ملاقات مقابل فولاد خوزستان، مصدوم یا محروم دارید یا خیر، گفت: بعد از مصدومیت محمدرضا خانزاده، سیستم تیم را به 4 دفاع تغییر دادیم. دو بازیکن مان مصدوم و دو نفر هم کرونایی هستند. در خصوص مسعود شجاعی هم سوالات زیادی می گردد که باید بگویم او یک آسیب دیدگی جزئی دارد و به همین خاطر نمی توانیم ریسک کنیم و او را به میدان بفرستیم. شجاعی ان شاءالله تا هفته آینده سلامتی خود را به دست می آورد.

سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: ما جوانان خوبی را در لیست خود داریم که خیلی خوب تمرین می نمایند و نسبت به بازیکنان جوانی که در سال های گذشته با آنها کار کردم، در بازیکنان سال جاری میل به یاد دریافت را می بینم. ان شاءالله آنها در ماه های آینده دست تراکتور را می گیرند. ما جوانان خوبی را برای رو کردن به فوتبال ایران آماده کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1369

به "بازی سختی با فولاد داریم، کوشش برای کسب 3 امتیاز در بازی های خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی با فولاد داریم، کوشش برای کسب 3 امتیاز در بازی های خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید