بازداشت 16 نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر مهاباد

به گزارش ایپتن، داداستان عمومی و انقلاب مهاباد از دستگیری 16 نفر از کارکنان شورای شهر و شهرداری مهاباد به اتهام فساد اقتصادی اطلاع داد.

بازداشت 16 نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر مهاباد

به گزارش خبرنگاران آنلاین و به نقل از مهر، اصلان حیدری گفت:: روز گذشته با دستگیری دو نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر مهاباد تعداد افراد دستگیر شده به 16 نفر رسید.

وی گفت: قبل از این نیز 9 نفر از کارکنان شهرداری و پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر در همین ارتباط توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شده بودند، تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه ها اعلام خواهد شد.

حیدری گفت: همچنین دو نفر از کارکنان اداره مسکن و شهرسازی مهاباد نیز در همین زمینه و در ارتباط با فساد اقتصادی دستگیر شدند.

در یک ماه گذشته به دنبال اقدام سربازان گمنام امام زمان در مورد آنالیز سلامت اداری در این شهرستان تا به امروز 21 نفر شامل 5 عضو شورای شهر، 11 کارمند شهرداری، دو کارمند اداره مسکن و شهرسازی مهاباد و سه نفر پیمانکار در همین زمینه دستگیر شده اند که بازتاب این اقدام واکنش مثبت شهروندان مهاباد را در پی داشته و این حرکت نیروهای امنیتی را مثبت توصیف نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1177

به "بازداشت 16 نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 16 نفر از کارکنان شهرداری و شورای شهر مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید