ایزدیار: از ترس کرونا به آب نمی زنم

به گزارش ایپتن، قهرمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: به خاطر ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا ترجیح می دهم تمرینات آبی نداشته باشم و با تمرینات بدنسازی خود را آماده نگه دارم.

ایزدیار: از ترس کرونا به آب نمی زنم

شاهین ایزدیار در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هر چند از اول تیر با مجوز ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان فعالیت استخرها آغاز شده است اما در مشهد به خاطر شرایط موجود اجازه بازگشایی داده نشده و من همچنان تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربی ام پیگیری می کنم تا دچار افت بدنی نشوم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر دوری از تمرینات آبی سبب افت رکورد شما شده است، افزود: نزدیک به 5 ماه است که شنا نکرده ام و این مساله قطعا در افت رکوردم بی تاثیر نیست. به هر صورت سعی می کنم با انجام تمرینات بدنسازی خود را آماده نگه دارم و مانع بیش از حد افت رکوردم شوم.

ایزدیار افزود: هر چند تمرینات بدنسازی مثل تمرینات داخل آب نمی شود، ولی واقعا در شرایط کنونی به خاطر مبتلا نشدن به کرونا ترس از آب دارم و ترجیح می دهم تمریناتم را خارج از آب انجام دهم تا به این ویروس مبتلا نشوم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که 5 ماه دوری از آب تاثیر نامطلوبی بر روی رکوردم گذاشته است اما فکر می کنم ارزش سلامتی بالاتر از تمرین در آب است.

ایزدیار در سرانجام پیرامون این پرسش که آیا امسال برنامه خاصی دارید یا خیر، گفت: تا زمانی که ویروس کرونا کامل از بین نرود، برنامه ریزی خاصی نمی توانیم انجام دهیم و تصور نمی کنم مسابقاتی نیز وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1095

به "ایزدیار: از ترس کرونا به آب نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزدیار: از ترس کرونا به آب نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید