امارات پرواز های خود به عربستان، کویت و عمان را متوقف کرد

به گزارش ایپتن، شرکت هواپیمایی امارات پرواز های خود را با مبدأ یا مقصد عربستان، کویت و عمان را متوقف کرد.

امارات پرواز های خود به عربستان، کویت و عمان را متوقف کرد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از خلیج تایمز، شرکت هواپیمایی امارات پرواز های خود با مبدأ یا مقصد عربستان، کویت و عمان را به خاطر شناسایی نوع جهش یافته کرونا، و بسته شدن مرز های این سه کشور متوقف کرد.

این شرکت هواپیمایی در وب سایتی خود اظهار داشت: به خاطر بسته شدن مرز های عربستان، کویت و عمان این شرکت تا 28 دسامبر پرواز های خود به کویت و عمان و تا 27 دسامبر به عربستان را به حالت تعلیق درآورده است.

شرکت هواپیمایی اتحاد امارات هم روز دوشنبه پرواز های خود به این سه کشور را متوقف نموده بود، دلیل این مسئله شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس و اروپاست که گفته می گردد قدرت سرایت بیشتری دارد.

دیگر کشور های خاورمیانه نظیر اردن هم پرواز های خود با انگلیس را متوقف نموده اند. شرکت هواپیمایی امارات اعلام نموده که نمی تواند به مسافرانی که برای سه مقصد ذکر شده و تا 27 یا 28 دسامبر بلیت رزرو نموده اند، خدمات ارائه نموده و به خاطر این مسئله متاسف است.

بسیاری دیگری از کشور های اروپایی و کشور های دنیا هم پرواز های به انگلیس را متوقف نموده و منتظر روشن تر شدن جزئیات نوع جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس هستند، البته عمان هم اعلام نموده که چند مورد ابتلا به این ویروس را شناسایی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1330

به "امارات پرواز های خود به عربستان، کویت و عمان را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات پرواز های خود به عربستان، کویت و عمان را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید